وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کروس: کیمیش روزی به یک رهبر برای بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان تبدیل می شود؛ می خواهیم مجددا قهرمان جام جهانی شویم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کروس به تمجید از کیمیش پرداخته است و همچنین از تیمش انتظار دفاع از عنوان قهرمانی در جام جهانی را دارد.  

تونی کروس یکی از مهم ترین مهره های تیم لوو در روسیه 2018 خواهد بود. بازیکنی که جام جهانی قبل هم خوش درخشید و یکی از مهم ترین عوامل قهرمانی مانشافت در برزیل بود. او حالا در مصاحبه ای اذعان داشته که هنوز هم تشنه قهرمانی است و می خواهد با تیمش جام جهانی را دوباره بالای سر ببرند. او در مصاحبه ای حرف های جالبی زده است که آن ها را در ادامه با هم خواهیم خواند.

کیمیش:

“شکی در این نیست که یاشوا تبدیل به یک رهبر و بازیکنی کلاس جهانی برای تیمش (بایرن مونیخ) و تیم ملی آلمان خواهد شد. گورتسکا؟ او بازیکنی سطح بالا و دارای شخصیتی عالی است.
 

جام جهانی:

“وقتی یک بار این جام را به دست می آورید می خواهید دوباره آن را تجربه کنید. اینجا هستیم که از عنوان خود دفاع کنیم و به شدت با انگیزه و تشنه قهرمانی مجدد هستیم. نتایج ضعیف در بازی های دوستانه؟ در مورد بازی با برزیل انتقادات زیادی از خود بازی شد. در برابر عربستان هم روز خوبی نداشتیم. هوشیار هستیم و می دانیم که باید پیشرفت کنیم. همیشه نشان داده ایم که کم کم پیشرفت می کنیم. ما این جا حضور داریم و خوشحالیم که جام جهانی شروع شده است.
 

اوزیل و گوندوعان:

“طرز برخود تیم با آن ها بسیار خوب است. با وجود حاشیه های به وجود آمده احساس خوبی نسبت به این دو داریم. اینجا هستیم که فوتبال بازی کنیم و برای حرف زدن در مورد حاشیه ها نیامده ایم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد