وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: لواندوفسکی باید بماند؛ به پیشنهادات برای بواتنگ گوش خواهیم داد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارل هاینس رومنیگه از حقایق جالبی پرده برداشت؛ در لیست خروجی های بایرن مونیخ، نام های سرشناسی وجود دارند.  

باواریایی ها اصرار بر نگه داشتن لواندوفسکی دارند اما به نظر می رسد بازیکنان زیادی از این تیم جدا خواهند شد.

به نقل از بیلد، کارل هاینتس رومنیگه در مصاحبه ای مفصل درباره موضوعات مختلفی صحبت کرده است. او می گوید اقدامی برای جذب فوگت نکرده اند و او را زیر نظر ندارند. نائب رئیس باوارایایی هاهمچنین درباره شایعات پیرامون نقل و انتقالات تیمش صحبت کرده است. مصاحبه وی را در ادامه با هم خواهیم خواند.

بواتنگ:

“در حالت کلی این موضوع طبیعی است و همه جای دنیا این گونه است. این موضوع از طریق مدیر برنامه های او نیز به من اعلام شده است. ممکن است این موضوع در آینده مورد بحث قرار گیرد. اگر باشگاهی به ما اعلام کند که به او علاقه مند است و خودش هم راضی باشد، می توانیم درباره آن بحث کنیم. در صورت دریافت پیشنهاد خوب به آن فکر خواهیم کرد. البته همه این ها در حد حدس و گمان است. من هنوز هم معتقدم که بواتنگ بر روی این موضوع کار می کند.
 

لواندوفسکی:

“چند هفته ییش هم گفتم که روی ماندن لواندوفسکی شرط می بندم و حالا هم همین را می گویم. علاقه رئال مادرید به او؟ قبل از دو بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا سران دو تیم با هم شام خوردند اما یک بار هم حرفی از لواندوفسکی زده نشد. ما بازیکنی داشتیم که او (پرز) به آن علاقه زیادی داشت اما سریعا در های خروج را بستیم. در این مورد هم می دانم اگر چیزی باشد از ما مخفی نمی کند اما اگر موضوعی هم در میان باشد ما به آن اهمیتی نمی دهیم. تصمیم در این باره را به طور مشخص در باشگاه گرفته ایم و این تصمیم عملی خواهد شد.
 

نیکو کواچ:

“او فعلا در تعطیلات است و باید فعلا به دلیل فصل خسته کننده ای که با آینتراخت فرانکفورت داشت، استراحت کند. اگر او در تاریخ 2 جولای کارش را شروع کند همه چیز آرام و آماده خواهد بود.
 

شایعات مربوط به علاقه بایرن مونیخ به کوین فوگت:

“چنین بحثی در داخل باشگاه نداشته ایم. فوگت قرار نیست جانشین بواتنگ شود. همیشه شایعات درست از آب در نمی آیند و شما می توانید با خیالت راحت او را از لیست ما حذف کنید!
 

بازگشت تیاگو به بارسلونا:

“چیزی در این باره نمی دانم. هیچ باشگاهی با ما در این باره صحبت نکرده است. ما برنامه خود را با او ادامه می دهیم. همین الان هم می گویم که هافبک های زیادی در تیم داریم اما وابسته به سیستم، تیم حداکثر با سه یا چهار هافبک از این 9 هافبکی که داریم بازی خواهد کرد.
 

ترکیب تیم:

“همین الان هم لیست سطح بالایی داریم اما اگر به بازیکنانمان اجازه خروج بدهیم این موضوع را که فعالیتی خواهیم داشت را رد نمی کنم.
 

جام جهانی:

“جام جهانی تورنمنت فوق العاده ای است. من هر روز می توانم از ظهر تا اواخر شب فوتبال نگاه کنم. معمولا همه بازی ها را می بینم و از آن ها نهایت لذت را می برم!
 

بازگشت مانوئل نویر:

“از همه بیشتر از بازگشت مانو خوشحالم. او تلاش زیادی در 8 ماه گذشته کرد. باید بگویم که همه ما در بایرن مونیخ امیدوار بودیم که او را در جام جهانی ببینیم. در اولین بازی او بعد از بازگشتش که برابر اتریش بود او و حرکاتش را زیر نظر داشتم. از عملکردش خوشحال شدم. نویر کاملا عادی بود. به نظرم او کاملا آماده برای حضور در جام جهانی است. کیفیت آلمان با حضور نویر بیشتر خواهد بود.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد