وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتئوس: بایرن مونیخ لواندوفسکی را نمی فروشد و هوینس با این کار، بار دیگر قدرت خود را نشان خواهد داد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماتئوس از سران بایرن مونیخ در نفروختن روبرت لواندوفسکی حمایت کرد. 

 

لوتار ماتئوس معتقد لواندوفسکی در بایرن مونیخ خواهد ماند.

به نقل از tz، بر اساس شایعات روبرت لواندوفسکی خواهان ترک بایرن مونیخ است. این بازیکن پینی زهوی را نیز استخدام کرده که کار های انتقالش را انجام دهد. از رئال مادرید، چلسی و حتی پاری سن ژرمن به عنوان گزینه های احتمالی برای جذب این بازیکن نام برده شده است. به نظر می رسد سران بایرن مونیخ نیز این موضوع را فهمیده اند اما آیا واقعا مدیران این تیم لواندوفسکی را خواهند فروخت؟

هوینس بار ها از سیاست نقل و انتقالاتی دورتموند و جریان انتقال دمبله به بارسلونا و اوبامیانگ به آرسنال انتقاد کرده است. او اگر به لواندوفسکی اجازه خروج دهد اعتبارش زیر سوال خواهد رفت. موضوعی که لوتار ماتئوس، اسطوره باشگاه بایرن مونیخ نیز بر آن تاکید دارد.

او می گوید:

“مطمئن هستم که سران بایرن مونیخ و اولی هوینس دوباره قدرت خود را نشان خواهند داد و پیغامی را برای همه خواهند فرستاد: بازیکنان و مدیر برنامه ها باید شرایط قرارداد را درک کنند و یاد بگیرند که قرارداد ها سازنده و اجباری هستند و باید به آن ها پای بند ماند. پس آن ها اجازه خروج به لواندوفسکی نخواهند داد.
 

“بایرن مونیخ نمی خواهد مانند دورتموند که با قضیه دمبله و اوبامیانگ برخورد کرد، مقابله کند. وقتی آن ها به لواندوفسکی اجازه خروج بدهند بعد از آن بواتنگ و آلابا هم درخواست خروج خواهند داد. به همین خاطر رومنیگه و هوینس به این موضوع واکنش نشان خواهند داد.
 

“لواندوفسکی می خواهد بعد از آن چه کار کند؟ اگر او درست برخورد نکند کواچ می تواند او را روی نیمکت بنشاند و واگنر را بازی دهد. می دانم که کواچ به اندازه ای در این باره می تواند خوب باشد که نگذارد بازیکنی روی او فشار وارد کند. هر کسی می خواهد هر کاری انجام دهد تا عواقبش را ببیند.
 

“لواندوفسکی در چه شرایط باید باشگاه را ترک کند؟ می توانم تصور کنم که سران بایرن مونیخ فقط به پیشنهادات سه رقمی برای فروش او فکر کنند. باشگاه هایی مانند چلسی یا پاری سن ژرمن می توانند چنین مبلغی را بپردازند. به علاوه معاوضه او با مهاجمی دیگر نیز برایم قابل تصور است.
 

ماتئوس درباره جانشین لواندوفسکی در بایرن مونیخ می گوید:

“مورتا! او 25 سال سن دارد و چهار سال از لواندوفسکی جوان تر است. سبک بازی او مناسب بایرن مونیخ است. چلسی او را به علاوه 60 میلیون یورو به بایرن مونیخ می تواند پیشهاد بکند که بدون شک برای بایرن مونیخ بد نخواهد بود. کاوانی؟ او برای چنین انتقالی سن بالایی دارد.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
مسلم آلمانی 1366 چهارشنبه 16 خرداد 1397 ساعت 04:21

سلام.از مدیریت وبلاگ تقاضا دارم اگر امکانش هست نظرات من رو حذف کنه.چند نظر دادم که اگه میشه میخوام حذف کنم.تشکر

سلام. در کدام پست ها نظر دادید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد