وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

غیبت هوملس و مولر در دیدار دوستانه آلمان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یوواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان در مورد شرایط تیمش در آستانه دیدار دوستانه برابر اتریش صحبت کرد.  

تیم ملی آلمان که مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی محسوب می شود ابتدای این هفته در دیداری دوستانه به مصاف اتریش خواهد رفت و یوواخیم لوو این دیدار را فرصتی برای بازیکنانی می داند که کمتر در اواخر فصل بازی کرده اند. 

یوواخیم لوو گفت: "اگر یک چیز ذهن من را مشغول نکرده باشد ترکیب آلمان در دیدار برابر اتریش است و در جریان بازی با تیم زیر 20 ساله ها مواردی را در مورد ترکیب امتحان کردیم. هوملس و توماس مولر بازی های زیادی انجام داده اند و به همین دلیل در دیدار برابر اتریش بازی نخواهند کرد. 

برای بازیکنانی مانند سامی خدیرا که در اواخر فصل خیلی بازی نکردند، این دیدار فرصت مناسبی است. یک بازی نباید بر کل تصمیم شما تأثیر بگذارد، اما موارد کوچکی نیز وجود دارد که می تواند در تصمیم نهایی به شما کمک کند. 

البته دیدار برابر اتریش خیلی هم بی اهمیت نیست. در این دیدار می توان در مورد برخی بازیکنان نکات زیادی را متوجه شد و ممکن است برخی بازیکن یک نیمه و بلکه کمتر بازی کنند."

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعودآلمانی_رئالی شنبه 12 خرداد 1397 ساعت 01:19

فقط بایدمشکل گلزنی حل بشه اگه حل شد که بدون شک قهرمانیم.اگه مشکل گلزنی داشته باشیم متاسفانه فرانسه قهرمان مشه.به امیدستاره5.خداکنه مولرورنرتو جام جهانی گلزنی کنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد