وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تیاگو: آینده ام در بایرن مونیخ مشخص نیست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره اسپانیایی بایرن مونیخ احتمال ترک این تیم را رد نکرده است. 

 

تیاگو آلکانتارا که تا سال ۲۰۲۱ با بایرن مونیخ قرارداد دارد در جدیدترین مصاحبه اش عنوان کرده وضعیت آینده اش در این تیم پیچیده است.

تیاگو ۲۷ ساله به نشریه اسپورت گفته:
باید ببینیم چه پیش می آید. من سال پیش قراردادم را با بایرن تمدید کردم اما وضعیت الان پیچیده است. من در حال لذت بردن از فوتبالم هستم و نمی خواهم خیلی به آینده فکر کنم. من روی زمان حال و جام جهانی تمرکز کردم. پس از این بازی ها اگر موقعیتی پیش بیاید به آن فکر خواهم کرد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد