وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بیلد: یان فیته آرپ قراردادش را با هامبورگ تمدید نمی کند؛ خواسته مهاجم جوان پیوستن به بایرن مونیخ است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پیوستن یان فیته آرپ، مهاجم جوان هامبورگ به باشگاه بایرن مونیخ تقریبا قطعی است.  

به نظر می رسد هامبورگ نمی تواند جلوی رفتن مهاجم جوان خود را بگیرد. نشریه بیلد امروز گزارش داد که مهاجم جوان تصمیمش را گرفته و نمی خواهد با هامبورگ قراردادش را تمدید کند زیرا آینده خود را در بایرن مونیخ می بیند.

اکنون مبحث اصلی روی این موضوع است که آیا هامبورگ او را اکنون می فروشد یا خیر. این در حالی است که اگر او را در حال حاضر به فروش نرساند، به دلیل اینکه قرارداد بازیکن در سال 2019 به پایان می رسد، او می تواند به صورت آزاد به بایرن مونیخ بپیوندد که در این صورت هیچ مبلغی نیز به هامبورگ نخواهد رسید.

یان فیته آرپ 18 ساله برای رده های سنی تیم ملی آلمان بازی کرده و در فصلی که گذشت، 18 بار برای هامبورگ به میدان رفت و دو گل نیز به ثمر رساند.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
mh13 شنبه 29 اردیبهشت 1397 ساعت 15:35

اینو بخرین که خیلی خوبه امیدوارم تویون رو هم بخرن برخلاف برخی دوستان که بدون اینکه بازیهای تویون رو دیده باشن ازش بد گفتن تویون این فصل بیست و دوتا گل زد فقط ت لوشامپیونه که در قیاس با بازیکنای خودمون فقط از لوا کمتر گل زده حالا این بحث که تو دوتا لیگ متفاوتن رو کاری ندارم
محمدرضا واگنر عزیز دوسه بار اونجا هم نظرمو نوشتم ولی ثبت نشد گفته بودی گوتزه و دورش دو 2 میلیون بفروشن
هیچ باشگاهی استعدادای خودشو با 2 میلیون نمیفروشه که چن سال بعد مجبور شه با 60 میلیون بخرتشون
بایرن به وینگری مث تویون که ت نیکی و پاس گل دهه خیلی بیشتر از وینگری نیاز داره که با توپ 40 متر استارت میزنه توولیورپول جلو بایرن هیچ کی انقدر فضا نمیده که بتونی 40 متر با توپ استارت بزنی بیشتر باید خصوصیاتی مث ریبری داشته باشی که دفاع رو بهم بزنی تا سرعت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد