وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واکنش رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه به صحبت های رئیس فدراسیون فوتبال آلمان در مورد اردوغان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه به صحبت های رئیس فدراسیون فوتبال آلمان در مورد رجب طیب اردوعان واکنش نشان داد.  

چندی پیش انتشار عکس های دیدار اردوعان با مسوت اوزیل، ایلکای گوندوعان و جنک توسون خبرساز شد.

به گزارش Hurriyet، گریندل، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان به انتقاد شدید از دو بازیکن ملی پوش آلمان پرداخت. او در اکانت رسمی اش در توییتر هم این اعتراض ها را ادامه داد. حالا دمیر اورن، رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه به صحبت های او در مورد رئیس جمهور ترکیه واکنش نشان داده است. در بیانیه ای که در سایت رسمی فدراسیون فوتبال ترکیه منتشر شده می خوانیم:

“نوشته های رئیس فدراسیون فوتبال آلمان در مورد رئیس جمهور ترکیه، رجب طیب اردوعان را با نهایت تاسف خواندم. این صحبت ها اصلا قابل قبول نیستند. همه می دانند که رئیس جمهور ما قبلا بازیکن فوتبال بوده و علاقه زیادی به این ورزش دارد. قدم های مثبت و موثر او در راه پیشرفت و توسعه فوتبال هم بر کسی پوشیده نیست. بنابراین دیدار او با سه بازیکن ترک متولد آلمان که دو نفر از آنها در تیم ملی آلمان و یکی در تیم ملی ترکیه بازی می کنند، خیلی طبیعی است. طبیعی است که یک بازیکن دعوت یک مقام سیاسی را برای دیدار حضوری قبول کند. وارد کردن سیاست به فوتبال اشتباه بسیار بزرگی است.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد