وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دست ندادن لواندوفسکی با هاینکس بعد از تعویض برابر کلن؛ هاینکس: این جا من رئیسم!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ساعتی پیش تیم های بایرن مونیخ و کلن از سری بازی های هفته سی و سوم بوندسلیگا به مصاف هم رفتند. دیداری که با نتیجه 3-1 به سود شاگردان هاینکس به پایان رسید.  

روبرت لواندوفسکی که گل دوم تیمش را هم در این بازی به ثمر رساند در اواخر نیمه دوم تعویض شد و جای خود را به واگنر داد. بعد از تعویض لواندوفسکی بدون توجه به هاینکس روی نیمکت نشست و از دست دادن با سرمربی خود، سر باز زد. az، این اقدام لواندوفسکی را بی احترامی به مربی کهنه کار خود خوانده است. البته هاینکس هم هنگامی که عمل لواندوفسکی را دید، دست خود را به طور کامل به سمت او نبرد و از جیبش به طور کامل خارج نکرد.

هاینکس درباره این عمل لواندوفسکی گفت:

“فکر می کنم در آن زمان به اندازه کافی گل زده بودیم. می توانم درک کنم چون خودم هم یک گلزن بودم. درک می کنم که ما گلزن ها خودخواه هستیم و می خواهیم گلزنی کنیم اما هنگام تعویض چنین رفتار مسخره ای نباید داشت. این جا من رئیس هستم نه کس دیگری!
 

گفتنی است به احتمال فراوان لواندوفسکی در پایان فصل از بایرن مونیخ جدا خواهد شد.

منبع

نظرات 8 + ارسال نظر
omid یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 ساعت 02:10 http://Gravatar.com

تابره یکم میبینی عقل توسرش اومد

mehrangermany یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 ساعت 08:05

گومز و مانزوکیچ به مراتب از لواندوسکی بهتر بودن حتی مانزو کیچ همین الان بهتره اینقدر هم ناز و افاده نداشت مرتیکه اسکل فکر کرده کیه شانسش گرفت اوبامیانگ رفت وگرنه امسال هم اقای گل نمیشد

یوپ هاینکس یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 ساعت 10:40

از همون اول که اومد بایرن ازش خوشم نمیومد.حالا که با این رفتارش دیگه حالم ازش بهم میخوره.
خیلى بى شخصیتى.تو هیچ وقت بازیکن محبوب باواریا نخواهى بود.در آینده از تو به عنوان شخص منفور یاد خواهد شد.

amin یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 ساعت 10:56

من همیشه گفتم بازم میگم. عامل اصلی حذف از لیگ قهرمانان گل نزدن مهاجم ما بوده تو این پنج سال. و تک مهاجم ما لوا بوده. مهران میگه مانزو من میگم اولیچ هم بهتره از لوا. چه برسه به مانزو

باقر یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 ساعت 11:32

لوا دیگه خیلی منفور شده .بگذارین بره حتی اگر خواست بمونه راهش ندین

اسی یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 ساعت 13:15

واگنر با غیرت بهتر از لواندوفسکی

حرف حساب یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 ساعت 20:25

ببینید، واضحه که لواندوفسکی میخواست تو بازی بمونه و بیشتر گل بزنه تا رئال بهش چراغ سبز نشون بده اخه تو لیگ قهرمانان که امارش افتضاح بود تو 4 بازی اخر بایرن. هاینکسم دستشو خوندو اوردش بیرون درواقع لوا داشت واسه خودش بازی میکرد و نه تیم! دقیقا برعکس مولر که 2 پاس گل توپ داد
افرین به هاینکس امیدوارم بازی بعدی و بازی فینال بهش بازی نده تا ادب بشه.. واقعا در حد بایرن نیست و فقط بلده دروازه خالی گل کنه اونم جلوی تیم های معمولی که اصلا بازی جلوشون استرس زا نیست! مانزوکیچ 100000000000000 برابر از این بهتر بود.

hamid یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 ساعت 20:36

من موندم چرا فصل پیشی یا حتی توی ژانویه که لایپزیش حذف شد ورنر رو نگرفتند
به خدا از ۲۰۱۵ من واسه دراکسلر دی بروینه گورتزکا و برانت لحظه شماری میکردم که بیاند بایرن
از ۲۰۱۶ هم ورنرو
همش میترسم تیمای بزرگ زودتر بگیرندشون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد