وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هیتسفلد: بایرن همچنان شانس صعود دارد؛ کلوپ روزی سرمربی بایرن و آلمان می شود

مربی بزرگ تاریخ بورسیادورتموند و بایرن مونیخ معتقد است مسئول فنی کنونی لیورپول روزی هدایت بایرن مونیخ را برعهده خواهد گرفت و سر از تیم ملی آلمان نیز درخواهد آورد. 

 

اوتمار هیتسفلد در گفت‌وگویی با سایت ت‌آن‌لاین به موضوعات مختلف اشاره کرده است.

 

*دوران درخشش کلوپ در لیورپول

پیشکسوت ۶۹ ساله که آخرین مرتبه تیم ملی فوتبال سوئیس را هدایت کرد، در این مصاحبه ابتدا در مورد یورگن کلوپ، مربی هموطنش که سکان هدایت لیورپول را برعهده دارد و امسال توانسته آنفیلدی‌ها را تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان بالا بیاورد، صحبت کرده است.

وی چند روز بعد از کسب برد ۵ بر ۲ تیم انگلیسی مقابل آ.اس.رم در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اظهارداشت:مشخص است که یورگن کلوپ در لیورپول جهش خیره‌کننده‌ای داشته است.حتی بر این باورم که او با تیمش بتواند دوران جدیدی را در اروپا آغازکرده و تحت تاثیر قراردهد.اما این که بتواند صاحب مقام نخست شود، را در دورتموند اثبات کرده است.

 

*سبک بازی لیورپول

به اعتقاد وی، سبک بازی تیم انگلیسی با هدایت مربی ژرمنی در فصل جاری فوق‌العاده بوده است.

هیتسفلد در این مورد عنوان کرد:لیورپولی‌ها حالا معرف سرعت، دریبل‌های سرعتی، واکنش‌های سریع غیرقابل تصور و انتقال سریع بازی از حمله به دفاع و برعکس و نیز تمام کنندگی بالا هستند.البته آنها یک بازیکن باکلاس جهانی همچون محمد صلاح دارند.

 

*پیش‌بینی مثبت در مورد احتمال صعود بایرن

هیتسفلد که در دوره‌ای که به فعالیت مربیگری مشغول بود، بعد از حضور در بورسیادورتموند و کسب قهرمانی اروپا با زنبورها، به مونیخ آمد و در دو مقطع هدایت باواریایی‌ها را برعهده داشت.

با این تیم او نیز قهرمانی اروپا را تکرارکرد.این پیشکسوت در مصاحبه اش در مورد شانس راهیابی بایرن در نبرد با رئال مادرید از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان امسال نیز صحبت کرد:

بایرن در بازی رفت ۲ بر یک بازنده شد.از نظر من همچنان شانس صعود برایش در دسترس خواهد بود.آنها تیمی هستند در خانه و خارج از خانه بسیار قوی هستند.همین حالت را در بازی برگشت در مادرید خواهند داشت.

وی ادامه داد:در این حال فقط سئوال این است که آیا می‌توانند موثرتر در ضربه نهایی عمل کنند؟رئال مسلما احترام زیادی مقابل بایرن مونیخ دارد.آنها می‌دانند در بازی رفت خوش شانس بودند و باید خیلی بیشتر نشان دهند. 

 
*شانس مربیگری در مونیخ و آلمان

در بخش پایانی این مصاحبه قابل تامل، اسطوره مربیگری یکبار دیگر از یورگن کلوپ حرف زده و پیش‌بینی کرده همکارش سکان بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان را برعهده گیرد.

وی اظهارداشت:کماکان برای این عقیده هستم که کلوپ ابزار کافی برای مربیگری بایرن مونیخ را دارد. و در آینده نیز خواهد شد.حتی تصور می‌کنم او زمانی سرمربی تیم ملی آلمان شود.هنوز هم جوان است و می‌تواند برای دو پستی که ذکر کردم، مورد توجه باشد.البته او یک مربی پراحساس و انگیزه‌دهنده است که از این بابت می‌توان می‌توند خیلی چیزها به فرهنگ فوتبال آلمان بدهد.شاید او ابتدا مربی بایرن مونیخ شود و بعد سکان هدایت تیم ملی آلمان را برعهده گیرد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد