وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

متزلدر: راموس از نظر فردی از هوملس و بواتنگ بهتر است؛ از نظر تیمی زوج بواتنگ و هوملس از واران و راموس بهتر هستند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کریستوف متزلدر خطوط دفاعی دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید را مقایسه کرد. 

 

به گزارش Kicker کریستوف متزلدر مدافع سابق تیم ملی آلمان، بروسیا دورتموند و رئال مادرید درمورد مقایسه خطوط دفاعی دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید گفت:

    سوالی که وجود دارد این است که خط دفاعی بایرن مونیخ قوی تر است یا رئال مادرید؟ بنظر من تفاوتهای ظریف و کوچکی در این مورد وجود دارد و آن هم بیشتر در فاز تهاجمی است. حرکات کارواخال و مارسلو از کیمیش و آلابا خطرناک تر هستند. در دفاع میانی سرخیو راموس در مقابل هوملس و بواتنگ قرار می گیرد و من در مقایسه مستقیم راموس را کاملترین می بینم، او فوق العاده قوی و در دوئل ها چه در زمین و چه در هوا جنگنده است، او روبه جلو حرکت می کند و فوتبالیست خوب و خطرناکی می باشد. تنها نقطه ضعف راموس اشتباهات کوچکی است که در بازیسازی مرتکب می گردد. البته به نظر من بعنوان یک تیم زوج هوملس و بواتگ قوی تر از زوج راموس و واران عمل می کنند. به نظر من هوملس از جنبه بازیسازی از همه مدافعین نامبرده بهتر عمل می کند، من از بازی بواتنگ مقابل لورکوزن نیز لذت بردم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد