وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس: اشتباهات داوری فصل پیش در بازی با رئال مادرید شرم آور بودند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رئیس باواریایی ها معتقد است تیمش در فرم خوبی قرار دارد.  

اولی هوینس از اتفاقات جنجالی بازی فصل پیش بایرن مونیخ و رئال مادرید صحبت کرده است. او همچنین نبود هوملس و لواندوفسکی در بازی رفت سال قبل را نیز دلیلی برای شکست تیمش در آلیانز آرنا می داند.

به گزارش بیلد، چهار شنبه این هفته دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید از سری بازی های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. دیداری کلاسیک که شاید همه علاقه مندان به فوتبال را مثل همیشه به وجد آورد. اما در آستانه این دیدار حساس اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ درباره تقابل تیمش با کهکشانی ها صحبت کرده است.

او گفت:

“فکر می کنم از سال گذشته بهتر هستیم و در فرم خوبی قرار داریم. مصدومیت های فصل گذشته پیش از تقابل با رئال مادرید؟ همه چیز بسیار خنده دار بود. به هر حال حالا ما هاینکس را داریم و او تقریبا به طور کامل تیم را در اختیار دارد. البته نویر غایب است اما جانشین او یعنی اولرایش در فرم بسیار عالی ای قرار دارد.
 

هوینس درباره اشتباهات داوری سال قبل نیز گفت:

“او فقط یک بار اشتباه تاثیر گذاری را انجام نداد بلکه سه-چهار بار اشتباه کرد. در واقع این اتفاق شرم آور بود.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعودآلمانی-رئالی سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1397 ساعت 14:39

درمورددواری پارسال بازی برگشت یه پنالتی به نفع شما گرفت که اگه یادتون بیادتوپ به سینه کارواخال برخوردکه داوربه اشتباه گفت توپ به دست کارواخال برخوردکرده با اشتباه واضع دواری یه پنالتی ناحق به نفع بایرن گرفت گل لواکه مولربا سربرای لوافرستاده لواتوی آفسایدبود.دوتای گلی زدیدازروی اشتباه دواری زدید.بریدعکس یاویدیو گل های پارسال نگاه کنیدخودتون میفهمید که دواربنفع شما گرفت.درمورداخراج ویدال دقیقه48بایدبه حق اخراج میشددقیقه81به ناحق اخراج شدپس33دقیقه زیادی بازی کرد.اینقدرداوری دواری نکید.دواری بشتربه نفع شما گرفت 2گل ناحق به نفع شماگرفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد