وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: برابر لورکوزن خوب کار کردیم؛ هرلیش: سیلی محکمی خوردیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی باواریایی ها از بازی برابر بایر لورکوزن می گوید. 

 

به نقل از توییتر رسمی باشگاه بایرن مونیخ، شب گذشته (سه شنبه) تیم های بایر لورکوزن و بایرن مونیخ از سری بازی های مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان ملقب به دی اف بی پوکال به مصاف هم رفتند. دیداری که باواریایی ها موفق شدند با نتیجه 6-2 در آن پیروز شوند و به فینال این رقابت ها صعود کنند. یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ در پایان این مسابقه درباره بازی تیمش صحبت کرده است.

او گفت:

“بسیار با انگیزه، با قدرت و متمرکز در بازی ظاهر شدیم. می خواستم هر طور که شده راهی فینال برلین شویم. شایسته آن هم بودیم و خوب کار کردیم. ما لایپزیش، دورتموند و حالا بایر لورکوزن را از دور رقابت ها کنار زدیم. لورکوزن تیم با استعدادی دارد.
 

“در فرم خوبی قرار داریم. در این بازی هم برابر حریف عملکرد عالی ای را به نمایش گذاشتیم. ما تیم برتر زمین بودیم. حریف هم موقعیت هایی داشت اما اولرایش بار ها و بار ها جلوی گلزنی آن ها را گرفت. اگر از من بپرسید، او یک بازیکن ممتاز است. همیشه در این فصل او در موقعیت های مختلف ما را از شکست نجات داده است.
 

  

همچنین هایکو هرلیش که شاگردانش در بای‌آرنا مقابل بایرن مونیخ ۶ بر ۲ تسلیم شدند و از راهیابی به فینال جام بازماندند پس از بازی اظهار داشت: تسلط، شور و شوق، همینطور طمع بایرنی‌ها واقعا چشمگیر است.اما تیم من بعد از آنکه ۲ بر صفر از حریف عقب افتاد، با تمام وجود بازی کرد.

 

هرلیش افزود: بعد از شروع نیمه دوم، ۲ موقعیت خوب برای گلزنی داشتیم تا بازی را مساوی کنیم.اما بعد از آن بایرنی‌ها دومرتبه بیرحمانه به تاخت و تاز ادامه دادند.تحت این شرایط امکان شکست دادن بایرن،برای ما وجود نداشت.سیلی محکمی خوردیم.اما نباید از مسیر خود خارج شویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد