وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رسمی؛ فصل برای آرتورو ویدال به پایان رسید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره شیلیایی باشگاه بایرن مونیخ تا پایان فصل قادر نخواهد بود برای این تیم به میدان برود.  

همان طور که پیش از این در طرفداری خواندید، مصدومیت آرتورو ویدال در تمرینات بایرن مونیخ باعث شد که وی ناچار به عمل جراحی شود. ستاره شیلیایی روز گذشته زانوی چپش را به تیغ جراحان سپرد و حالا از آلمان خبر می رسد که وی فصل را از دست خواهد داد.

به گزارش وب سایت باشگاه بایرن مونیخ، مصدومیت ویدال باعث خواهد شد که وی دیگر نتواند در این فصل برای این تیم بازی کند. بدین ترتیب او دو جدال حساس تیمش با رئال مادرید در چارچوب رقابت های نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
رسول بیاتی چهارشنبه 29 فروردین 1397 ساعت 06:18 http://rasoulbayati5135@gmail.com

بهتر فصل گذشته باعث شد یک پنالتی در ابتدای بازی رفت از دست برود و در بازی برگشت هم داور با نظر میلی ایشان را از زمین اخراج کرد درسته بازیکنان تیم از کارلتو خوششان نمی آمد اما ویدال در حذف بایرن تاثیرات منفی داشت به نظرم ویدال اخلاق بازی های بزرگ را ندارد

mehrangermany چهارشنبه 29 فروردین 1397 ساعت 12:17

دوست عزیز وقتی یه بازیکن از تیم مصدوم میشه یعنی اینکه یه گزینه چه روی نیمکت چه درون زمین رو از دست دادیم در نتیجه ابزار برای بازی محدودتر میشه شاید بازی یه جوری پیش بره که به همون بازیکن مصدوم نیاز بشه در ضمن وجود بازیکنان با کیفیت و خاص مثل ویدال باعث میشه شما ترکیب های مختلفی رو در زمین داشته باشی پس نگو بهتر که مصدوم شد در واقع این یه خبر بد برای بایرن محسوب میشه

اکبرماتئوس جمعه 31 فروردین 1397 ساعت 01:45

حکایت ویدال ،مصداق "گاو نه من شیرده"است.
برای تیم زحمت می کشد،ولی در یک لحظه ی حساس و با یک اشتباه بزرگ، تیم را به فنا می دهد.
عذر می خوام دوست عزیز!
خاطره ی سال گذشته، بدجور آزارم میده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد