وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خامس: به دنبال انتقام گرفتن از رئال نیستیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، خامس رودریگس، هافبک بایرن مونیخ درباره تقابل با رئال مادرید مدعی شد که در این دیدار به دنبال انتقام گیری نخواهند بود. 

 

خامس که سال 2014 با 80 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست در 111 بازی برای این تیم، 36 گل و 41 پاس گل به ثبت رساند و 7 جام برد و در نهایت در تابستان به صورت قرضی از جمع سپیدپوشان جدا شد و به بایرن پیوست. حال او در نیمه نهایی چمپیونزلیگ مقابل تیم اصلی اش قرار خواهد گرفت و در حالی که گفته می‌شود بایرنی ها به دنبال گرفتن انتقام فصل گذشته هستند، او این موضوع را رد کرد. 

ستاره کلمبیایی گفت:" البته که این دو بازی برای من ویژه هستند. من 3 سال در رئال بازی کردم و در آنجا خیلی خوشحال بودم. دوستان و خاطرات خوبی از آنجا دارم. ولی فعلا به تیمم فکر می‌کنم و اینکه به بهترین شکل برای این بازی آماده شوم. ما می‌خواهیم به فینال برسیم و هیچ چیز دیگری مهم نیست. به نظرم هیچ نیازی به گرفتن انتقام نیست، فقط باید در این بازی حضور پیدا کنیم و سعی کنیم به فینال برسیم. آنها تیم قدرتمندی هستند و این بازی، دیدار ویژه ای خواهد بود ولی تمرکز ما فقط روی خودمان است."

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد