وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خامس رودریگز: سعی می‌کنم بهترین عملکرد را زیر نظر کواچ داشته‎‌باشم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، خامس رودریگز هافبک کلمبیایی با حمایت شخص کارلو آنچلوتی از رئال مادرید به بایرن پیوست اما زیر نظر هاینکس نیز یکی از ستاره های تیم شد و فصل آینده نیز باید با نیکو کواچ دربایرن کار کند. 

 

ستاره سابق رئال مادرید که تا سال ۲۰۱۹ به صورت قرضی با بایرن مونیخ قرارداد دارد، در این فصل در بوندسلیگا عملکرد خوبی داشته است. وی در مورد حضور کواچ روی نیمکت بایرن گفت:" سعی می کنم زیر نظر هر مربی بهترین عملکردم را داشته باشم، چه در خط هافبک چه در خط حمله. همیشه سعی می کنم به بهترین شکل هم تیمی هایم را حمایت کنم. هر چقدر بیشتر بازی کنم سعی می کنم عملکرد بهتری داشته باشم. هدف من همیشه این است که بهترین عملکردم را داشته باشم. او مربی جوانی است که در آینتراخت خوب کار کرده است. امیدوارم که بتواند با انگیزه هایش برای موفقیت در این جا جامها را ببرد."

کواچ با تیم ملی کرواسی در جام جهانی ۹۸ به رده سوم رسید. این مربی ۵۶ ساله در دوران بازی با بایرن نیز دو بار قهرمان بوندسلیگا شده است.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
mehrangermany یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت 19:48

کواچ 46 سالشه نه 56

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد