وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نیکو کواچ: پیشنهاد بایرن مونیخ را فوراً قبول کردم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پس از ماه ها گمانه زنی سرانجام مسئولان بایرن مونیخ به صورت رسمی سرمربی خود برای فصل آینده را تعیین کردند.  

نیکو کواچ سرمربی کنونی آینتراخت فرانکفورت بر سر امضا قراردادی 3 ساله با بایرنی ها به توافق رسید و از فصل آینده هدایت این تیم را برعهده می گیرد.

کواچ در مصاحبه ای کوتاه درباره قبول پیشنهاد بایرن مونیخ گفت:

“بایرنی ها چند روز قبل (پنج شنبه) با من تماس گرفتند و پیشنهاد خود را مطرح کردند و من فوراً آن را قبول کردم و پس از آن موضوع را به اطلاع مسئولین باشگاه و بازیکنان رساندم. برای بازیکنان تیم کاملا روشن کرده ام که حضور شخص من در تیم زیاد مهم نیست، و از سویی ما به اهداف تعیین شده در فصل رسیده ایم و همه با من موافق بودند.
 

کواچ 46 ساله در دوران فوتبالش بین سال های 2001 تا 2003 عضو بایرن مونیخ بود و به همین واسطه رابطه نزدیکی با حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی کنون باشگاه دارد.

منبع

نظرات 14 + ارسال نظر
مانو روبری شنبه 25 فروردین 1397 ساعت 12:11

دوستان یک بار دیگه هم میگم که خود همین هاینکس برای همین اینقدر مدیون بایرنه که وقتی جوان تر و بی تجربه تر بوده بایرن بهش اجازه مربیگری داده برای همین یک دفعه و عجولانه نگید مربی بدی هست میگن توی دفاع عملکرد بد نیست و این یک نکته مثبته
به امید اینکه مربی خیلی خوبی بشه و مثل هاینکس کبیر برای ما بدرخشه

rezaoli شنبه 25 فروردین 1397 ساعت 12:20

من هم باشم قبول مینکنم
امیدوارم بتونه

ali شنبه 25 فروردین 1397 ساعت 12:32

باز هم کمک به رعال راموس باید از بازی رفت مقابل بایرن محروم میشد ولی با سیاست کثیف رعال محروم نشد واقعا فوتبال کثیفی راره این رعال فقط شانس بیاریم داوری مثل پارسال نابودمون نکنه

فوتبال آلمانی شنبه 25 فروردین 1397 ساعت 15:35 http://bayern.blogsky.com

حتما با سیستم مضحک ۳_۴_۲_۱ ایشون بایرن تضعیف میشه... طرفدارا الان مسرور نتایج فوق العاده هاینکس هستن و به قول معروف " گرم هستن"... ولی فقط زمان فاجعه بودن این انتخاب رو نشون خواهد داد، و اونوقت همین طرفدارا شدیدترین حملات رو به کوواچ خواهند کرد.

مانو روبری شنبه 25 فروردین 1397 ساعت 16:12

شایدم حرف تو درست باشه
من که علم غیب ندارم بدونم با سیستم از نظر شما مضحک میتونه به بایرن کمک کنه یا نه
شایدم سیستمشو عوض کرد

bayernfan شنبه 25 فروردین 1397 ساعت 16:17

بایرن آنجلوتی رو با اون همه سرو صداش وسط فصل مث آب خوردن اخراج کرد
اینکه نیکو کواچه
اگه بد نتیجه گرفت مطمئنا به نیم فصلم نمیکشه کارش
اگرم خوب نتیجه بگیره که عالی دیگ

فوتبال آلمانی شنبه 25 فروردین 1397 ساعت 17:41 http://bayern.blogsky.com

دوست عزیز سبک حملات بایرن بر اساس حملات وینگرها و بکهای چپ و راست با استفاده از بازیسازی و فضاسازی خامس و تیاگو توسط یوپ طراحی شده‌. و سبک دفاع هاینکس مبتنی بر پرسینگ شدید و دوندگی فراوان است... سیستم فعلی آقای کوواچ در فرانکفورت یک سیستم بسته و دفاعی است و به کار بایرن نمی آید ، اگر هم خوب نتیجه بگیره فکر نمیکنم فوتبال چشم نوازی رو به تماشاگرا هدیه بده...
به هر حال بایرن نیاز به اندیشه هایی مانند آقایان کلوپ یا لوو داشت، زیرا طراحی حداقل نوع حملات آنان به سبک فعلی یوپ می آمد.

مانو روبری شنبه 25 فروردین 1397 ساعت 17:46

بله اگه کلوپ یا لوو دم دست بودند صد درصد اولویت با اونا بود

mehrangermany شنبه 25 فروردین 1397 ساعت 17:59

دوستان شما که از سبک فوتبال صحبت میکنین این رو بدونین که مربیها اول از همه به ابزار و بازیکنانشون نگاه میکنن شما بازیکنای فرانکفورت رو با بایرن مقایسه میکنید معلومه که با این همه بازیکن درجه یک میشه هجومی هم بازی کرد

hamid شنبه 25 فروردین 1397 ساعت 19:23

من موندم یه شخصی که فقط فوتبال میبینه تشخیص میده که کواچ خوبه یا نه و حمیدزیچ که دوستش و هم تیمیش بوده تشخیص نمیده

امید شنبه 25 فروردین 1397 ساعت 20:15

تیمش که امروز 4 تا خورد . خدا بهمون رحم کنه.

فوتبال آلمانی شنبه 25 فروردین 1397 ساعت 21:03 http://bayern.blogsky.com

کلوپ هم زمانی سرمربی ماینتس بود ، و با فوتبالی ریسکی این تیم رو از دسته دو به بوندس لیگا آورد.. همچنین الان فکر نمیکنی که تیمش از نظر مهره خیلی از سیتی ضعیفتره!!!!
پس نوع تفکر و نگرش مربی در فوتبال مدرن مهمه.. بایرن انجلوتی هم همین بازیکنارو داشت ولی تیم سرحال نبود... اومدن کوواچ پس از هاینکس رو به اومدن دیویس مویس پس از فرگوسن در منچستر مقایسه میکنم...
در آخر هم باید بگم حمیدزیچ یک مدیره و نه یک مربی و کارشناس!!!

FC BAY شنبه 25 فروردین 1397 ساعت 23:02

چه خبرتونه؟!
چه خبرتونهههههه؟؟؟؟!!!!
تفکرات یک مربی بر اساس بازیکنها و هزینه های باشگاه شکل میگیره همین یورگن کلوپ زمانی که تو ماینس مربی بود بعضی اوقات به خاطر نداشتن ابزار مناسب اینقدر کنار زمین حرص میخورد که حاضر بود خودش هم بره تو زمین بازی کنهولی اون اتفاقها تو دورتموند و لیورپول نیوفتاد.
یا یه مربی مثله پپ اگر مثلا مربی سوانسی بشه حتما دق میکنه چون ابزاری رو که نیاز داره باشگاه در اختیارش نمیگذاره.
حالا شما بگو کواچ امروز 4 تا خورده یا تیمش بسته بازی میکنه ولی این نتایج بخشه زیادیش به بازیکنها و باشگاه برمیگرده نه مربی نگون بخت

علی شنبه 25 فروردین 1397 ساعت 23:58

بعد هاینکس هیچ کس به دلمون نچسبید چه گواردیولا که یک مربی موفق و صاحب سبک بود و چه آنجلوتی متخصص cl .متاسفانه کواچ که خیلی مونده تا به اونا برسه.
تیمی که فلسفه اش خرید بازیکن گران قیمت نیست باید یک مربی فوق العاده قوی داشته باشه . بایرن جای تجربه اندوزی نیست همه تجربه کلینزمن یادمونه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد