وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توخل پیشنهاد مربیگری بایرن مونیخ را رد کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی آلمانی پیشین دورتموند پیشنهاد سران بایرن مونیخ برای قبول هدایت این تیم را رد کرد. 

 

توماس توخل که رسانه های آلمان از او به عنوان گزینه نخست بایرن مونیخ برای جانشینی یوپ هاینکس در پایان فصل نام می بردند بنا بر گزارش نشریه بیلد در نهایت پس از ماه ها مذاکره به پیشنهاد این باشگاه پاسخ منفی داده و قصد قبول هدایت یک تیم بزرگ غیر آلمانی را دارد.

بنا بر این گزارش، توخل روز پنج شنبه گذشته به سران بایرن مونیخ اعلام کرده تصمیم گرفته پیشنهاد یک تیم دیگر را قبول کند و تلاش کارل هاینتس رومنیگه و حسن صالیحمیدزیچ برای قانع کردن او فایده نداشته است.

توخل ۴۴ ساله که در پایان فصل گذشته پس از فتح جام حذفی از دورتموند جدا شد مورد توجه تیم های چلسی و آرسنال هم قرار دارد و رسانه های فرانسه در روزهای اخیر از او به عنوان گزینه جانشینی اونای امری در پاریسن ژرمن هم نام بردند.

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
سپهر زمانی یکشنبه 5 فروردین 1397 ساعت 18:57

خداروشکر . اصلا نسبت بهش حس خوبی نداشتم . بنظرم بهترین گزینه پوچتینو هست ؛ کاملا جوان و جاه طلب و سازگار با بازیکنان مختلف

FC BAY یکشنبه 5 فروردین 1397 ساعت 21:08

حالا این هیچی اینو ولش
لوا گفته میخواد بره
رسما آبنبات پرز رو گذاشته دهنش داره مک میزنه.
چیزی تا خرید ورنر نمونده

محمد رضا Wagner یکشنبه 5 فروردین 1397 ساعت 22:11 http://www.bayern.blogsky.com

بره پی اس جی ما هم یه مربی آلمانی بیاریم .نه با پوچتینو مخالفم

محمد یحیی دوشنبه 6 فروردین 1397 ساعت 07:28

ورنر تو مصاحبه ای گفته بازیکنی رو پیدا نمیکنید در المان که دوست نداشته باشه برای بایرن بازی کنه همین خبر گزارش ورزشی اومد برعکسشو گفت که ورنر گفته خیلی دوست داره در تیم های جزیره بازی کنه خب من نمیگم اشتباه ولی باید عرض کنم مگراینکه بایرن نباشه یا درخواست نده در اینصورت ورنر میره انگلیس من خیلی از سبک بازی ورنر خوشم میاد استارتاش واسه ضد حمله حرف نداره سرعت خوب همراه با گل زنی عالی بایرن باید جذبش کنه چون المانی هم هس واسه بایرن با غیرت بازی میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد