وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلونسو: بایرن مونیخ بهترین جا برای لواندوفسکی است؛ آنها به یک رقیب در آلمان نیاز دارند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ژابی آلونسو، هافبک اسبق بایرن مونیخ می‌گوید بهترین تیم برای روبرت لواندوفسکی بایرن مونیخ است.  

لوا که در آستانه 30 سالگی قرار دارد، در هفته‌های اخیر بار دیگر به رئال مادرید لینک شده و امروز هم نشریه as گزارش داد که به انتخاب نهایی کهکشانی‌ها برای تقویت خط حمله این تیم تبدیل شده است. گفته می‌شود حتی سران رئال با لواندوفسکی هم به توافق شخصی رسیده‌اند. در چنین قابی، ژابی آلونسو می‌گوید:

“روبرت بی تردید یکی از بهترین شماره 9 های دنیاست. اما به نظرم بهترین جا برای او بایرن مونیخ است. او اینجا هر ساله گل‌هایش را می‌زند؛ لیگ را می‌شناسد؛ باشگاه را می‌شناسد و جام هم می‌برد. حال اگر او می‌خواهد چیز جدیدی تجربه کند، تصمیم با خودش است. قیمت‌های سرسام آور بازیکنان در بازار نقل و انتقالات؟ شما باید از همه جهات این قضیه را ببینید. هم از منظر تماشاگران و هم صنعت فوتبال.
 

“ادامه قهرمانی‌های بی دردسر بایرن در آلمان: دورتموند در چند سال اخیر عملکرد خوبی داشت اما تازگی به جای اینکه اختلافش با بایرن مونیخ را کمتر کند، آن را افزایش داده است. این برای بوندس لیگا خوب نیست چون هیجان و جذابیت رقابت را از بین می‌برد. بایرن به یک رقیب نیاز دارد. مهم نیست نام آن رقیب دورتموند، شالکه یا لایپزیش باشد.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
FC BAY پنج‌شنبه 2 فروردین 1397 ساعت 14:29

دورتموند در حال بستن یه تیم خوب برای فصله بعد هستش و اصلا حریف آسونی نخواهد بود.

رسول بیاتی پنج‌شنبه 2 فروردین 1397 ساعت 17:15 http://rasoulbayati5135@gmail.com

لوا میخواد بره عزت زیاد اون که زیاد مهاجم سریع به نظرم باید ورنر را خریداری کنند لهستانی گربه صفت و طبق قواعد عمومی قرارداد ها این امر ممکن نخواهد بود چرا که هنوز قرارداد منقضی نشده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد