وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیکر: بایرن مونیخ در تابستان به لواندوفسکی اجازه خروج نخواهد داد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مونیخی‌ها تصمیم شان برای حفظ لوا را گرفته اند و تمایلی به مذاکره نیز ندارند.  

بایرن مونیخ برنامه و قصدی برای فروش روبرت لواندوفسکی ندارد.

در هفته‌های اخیر شایعات زیادی پیرامون علاقه رئال مادرید به مهاجم لهستانی باواریایی‌ها به گوش رسیده است. در ابتدا این مارکا بود که مدعی شد لواندوفسکی همچنان در رویای بازی در برنابئوست و از ایجنتش خواسته تا درب‌های مذاکره را باز بگذارد. اقدام این بازیکن مبنی بر معرفی پینی زهوی معروف به عنوان مدیربرنامه‌های جدیدش هم بر این شایعات دامن زد. گذشت تا اینکه چند روز پیش موندو دپورتیوو مدعی شد لواندوفسکی با رئال مادرید به توافق شخصی دست پیدا کرده است.

به گزارش کیکر، اما چنین انتقالی رخ نخواهد داد چرا که بایرن مونیخ هیچ برنامه‌ای برای فروش مهاجم لهستانی‌اش ندارد. مدیران باشگاه اخیرا در جلسه‌ای تصویب کرده‌اند که حتی با مشتریان احتمالی لوا مذاکره نیز نخواهند کرد و برچسب «فروشی نیست» روی او زده‌اند. کیکر می‌گوید بایرن مونیخ از علاقه منچستریونایتد به لواندوفسکی خبر دارد اما هیچ مدرکی دال بر علاقه کهکشانی‌ها به او وجود ندارد.

البته این نشریه آلمانی در پایان گزارشش هم آورده که باید دید واکنش بایرن مونیخ به پیشنهادی احتمالا بیش از 100 میلیون یورویی چه خواهد بود.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
mehrangermany سه‌شنبه 29 اسفند 1396 ساعت 22:03

اگه بتونیم لوا رو سال بعد هم نکه داریم دیگه سالهای بعد جایی نمیره چون دیگه 32 سالش میشه و احتمالا تیمهای بزرگ تمایلی برای خریدش ندارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد