وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

وضعیت مبهم مانوئل نویر؛ کاپیتان مانشافت چه زمانی به میادین برمی گردد؟

نویر چرا به میادین برنمی گردد؟  

سال گذشته پس از دیدار جنجالی بایرن مونیخ و رئال مادرید در برنابئو و نمایش درخشان و فراتر از انتظار مانوئل نویر مشخص شد که این بازیکن از ناحیه پا دچار شکستگی شده است. نویر بعد از چند ماه اعلام کرد که 15 دقیقه پایانی بازی برابر رئال مادرید را با پای شکسته بازی کرده است. به هر حال وی تقریبا نیمی از فصل گذشته را از دست داد و اوایل فصل جدید به میادین باز گشت.

بررسی مصدومیت مجدد نویر؛

دقیقا زمانی که همه احساس می کردند نویر کامل خوب شده و چند بازی را هم درون دروازه تیمش ایستاد، وی دوباره مصدوم شد. نویر همراه تیم ملی کشورش به اردو نرفت تا در مونیخ به تمریناتش ادامه دهد اما در همان تمرینات پای وی دوباره شکست و بنا به اعلام باشگاه وی تا ژانویه قرار بود از میادین دور بماند.

حالا ژانویه تمام شد و ماه های بعدی فرا رسیدند اما خبری از بازگشت نویر نیست. نویر با گذاشتن پست های مختلف در صفحات شخصی اش در فضای مجازی، خبر از ادامه تمریناتش می دهد. با این حال هیچ کس نگفته که زمان دقیق بازگشت وی چه وقتی خواهد بود.
 به نظر می رسد نویر دیگر دردی ندارد و همه چیز خوب پیش می رود اما چرا همچنان وی از میادین دور است؟ به احتمال فراوان برای احتیاط بیشتر، کادر فنی تیم ملی آلمان به وی اجازه بازی نداده اند و در واقع از غیبت نویر در جام جهانی می ترسند! یواخیم لوو بار ها تایید کرده که با نویر در ارتباط است و نگران دروازه بان اول تیمش است. آن ها می خواهند نویر را با آمادگی کامل در جام جهانی به همراه داشته باشند.

آیا نویر در فصل جاری، بازی خواهد کرد؟

احتمالا این سوال را تمامی هواداران فوتبال دارند. نویر فعلا کار با توپ را هم آغاز نکرده است و تنها به تمرینات انفرادی و بدن سازی مشغول است. احتیاط بیش از حد این بازیکن نشان از این دارد که نه کادر فنی بایرن مونیخ و نه تیم ملی آلمان نمی خواهند کوچک ترین ریسکی در این باره بکنند.
بیلد، معتقد است که نویر تا اواخر اوریل (اواسط اردیبهشت) به میادین باز نخواهد گشت.

اشمیت لاین، فیزیوتراپیست سابق بایرن مونیخ در مصاحبه ای با اسکای در این باره گفت:

“به نظر من نویر نمی تواند در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، حاضر شود. اگر از من بپرسید می گویم که وی حتی به فینال هم نمی رسد!


با این حال هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ درباره نویر می گوید:

“او در اوایل اوریل به میادین باز خواهد گشت.
 

اگر حرف های هاینکس درست باشد، نویر باید تا سه هفته دیگر برگردد. هنوز هیچ چیزی معلوم نیست و همه مدیران و پزشکان آلمان و بایرن مونیخ در این باره هیچ چیزی را تایید یا رد نکرده اند. از همه این ها می توان دریافت که زمان بازگشت نویر به میادین مشخص نیست و فعلا فقط باید منتظر ماند و دید که وی چه زمانی آماده بازی خواهد شد.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد رضا روبری دوشنبه 21 اسفند 1396 ساعت 01:02 http://www.bayern.blogsky.com

نیم فصل دوم سال بعد بر می گرده

اکبرماتئوس چهارشنبه 23 اسفند 1396 ساعت 01:29

ای بابا. ..کشتی ما رو از این همه انتظار!
بیا دیگه جیگر!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد