وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

موندو: ملاقات بارسلونا با ایجنت داوید آلابا پیش از جام جهانی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مصاحبه آلابا به شایعات دامن زد.  

بارسلونا علی رغم هزینه‌های فراوانی که اخیرا در خرید بازیکنان جدید انجام داده، هنوز به طور کامل از جذب داوید آلابا دست نکشیده است.

به گزارش mundodeportivo، آلابا یکی از بازیکنانی است که رابرت فرناندز علاقه ویژه‌ای به او دارد. دفاع چپ اتریشی و چند پسته باواریایی‌ها، از ارکان تیم هاینکس به شمار می رود و تا سال 2021 با بایرن مونیخ قرارداد دارد. آلابای 26 ساله با مصاحبه‌ای که اخیرا داشته، درب‌ها را برای خروج احتمالی‌اش باز گذاشته است. فارغ از این مصاحبه، بارسا هیچ وقت به طور کامل دست از تلاش برای خرید این بازیکن نکشیده و مرتبا با اطرافیان این بازیکن تماس‌هایی برقرار کرده است.

خرید آلابا قطعا هزینه زیادی روی دست بارسا می‌گذارد و از آنجا که خرید گریزمان و آرتور در صدر اولویت‌های باشگاه است، سخت بتوان تصور کرد که آبی اناری‌ها در تابستان قادر به جذب آلابا باشند. اما طبق گفته منابع، قرار ملاقاتی بین طرفین پیش از شروع جام جهانی ترتیب داده شده که تاریخ دقیقش مشخص نیست. بارسا در این جلسه قصد دارد میزان تمایل واقعی آلابا به جدایی را بسنجد.

بارسا که احتمال می دهد در تابستان لوکاس دینیه، توماس فرمائلن یا حتی یری مینا به تیم دیگری بروند - چه فروش چه به صورت قرضی - به دنبال بازیکنی با خصوصیات آلابا می گردد که بتواند در چند پست بازی کند. گرچه سمت چپ خط دفاعی را آلبا با نمایش های فوق العاده‌اش، به نام خود زده اما او هم به یک رقیب جدی نیاز دارد. کاری که به نظر دینیه از عهده اش برنمی آید.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد