وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصدومیت کومان؛ توفیقی اجباری برای بایرن و ریبری؟

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در دیدار روز شنبه برابر هرتا برلین،کینگزلی کومان یکی از بازیکنان تاثیر گذار بایرن پس از اینکه دقایقی از حضورش در زمین گذشت، آسیب دید.  

بررسی های بعدی شکستگی مچ پا را نشان دادند و پس از جراحی گفته می شود شاید فصل برای این بازیکن جوان تمام شده باشد.

با مصدومیت کومان انتخاب هینکس برای وینگر چپ به روی ریبری متمرکز می شود.

اگرجه خامس نیز در صورت نیاز ممکنست در این پست به بازی گرفته شود، اما شانس بازی صورت زخمی بیشتر خواهد بود.

مصدومیت کومان قطعا تاثیر ملموسی بر کیفیت بایر خواهد گذاشت به گونه ای که دتمار هامان عضو سابق بایرن معتقد است که شانس قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان به این سبب کاهش یافته است.

این فرصتی مناسب برای ریبری می باشد تا ضمن نمایش دوباره ی کیفیت خود، شانس تمدید قراردادش را نیز بالا ببرد.

پیش تر چنین مصدومیتی در زمان سرمربیگری همین هینکس برای بایرن رخ داد که در ابتدا شاید ناراحت کننده بنظر می آمد اما توفیقی اجباری برای بایرن شد و به نوعی موتور تیم را روشن کرد.

پس از برد 3-1 آرسنال در لندن در جریان شکست 2-0 در مونیخ، تونی کروس که ان موقع مغز متفکر تیم محسوب می شد آسیب دید. این اتفاق اگرچه در نگاه اول برای بایرن موردی ضرر آور بود؛ اماا با ادامه یافتن فصل ما چیز دیگری شاهد بودیم.

حضور کروس در پشت ماندزو کیچ باعث شده بود تا روبن تازه از مصدومیت برگشته ذخیره ای برای مولر شود که در پست وینگر راست به بازی گرفته می شد.

طبیعیست بازدهی مولر در آن پست بالا نبود و در عین حال باعث ذخیره شدن یکی از آماده ترین روبن های سالیان اخیر شده بود! از سویی دیگر روبن کم کم در حال بروز نارضایتی اش بود و گاها مشاهده می شد که پس از پایان بازی ها، به سرعت راهی رختکن می شد؛ اتفاقی که می توانست جو تیم را در آن سال تحت تاثیر قرار دهد.

با این حال با مصدومیت کروس و بازگشت مولر به پست پشت مهاجم، روبن به پست وینگر راست رفت و سه گل بسیار حیاتی(2 گل برابر بارسا و گل قهرمانی بایرن در برابردورتموند) را به ثمر رساند.

حال در این فصل شرایط به گونه ای البته متفاوت تکرار شده. اما برای آدمی که با امید زنده ست! نگاهی این چنینی به مصدومیت کومان می تواند امید بخش باشد، خصوصا که ریبری در حال حاضر انگیزه ی زیادی برای نشان دادن خود دارد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد