وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

صالح حمیدزیچ: شایعات انتقال لواندوفسکی به رئال مادرید؟ اهمیتی به این موضوع نمی دهم؛ صحبت های روبن، طبیعی هستند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر ورزشی باواریایی ها شایعات پیرامون لواندوفسکی را بی اساس می داند. 

 

طرفداری صالح حمیدزیچ معتقد است صحبت های اخیر روبن طبیعی هستند.

به گزارش بیلد، بایرن مونیخ طی سالیان اخیر چندان در پرورش استعداد های جوان موفق عمل نکرده است. صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی این باشگاه در این باره در مصاحبه ای با اسکای صحبت کرده است.

او گفت:

“بازیکنان جوان بسیار خوبی داریم. با توجه به کیفیت تیم، دشوار خواهد بود که آن ها به تیم اول برسند. باید همیشه یک یا دو جای خالی در تیم برای جوانان داشته باشیم.
 

 او درباره شایعات انتقال لواندوفسکی به رئال مادرید نیز گفت:

“من رابطه بسیار خوبی با لوا دارم و هر روز با او صحبت می کنم. رسانه ها زیادی چنین موضوعاتی را بزرگ می کنند. به هر حال من اهمیتی نمی دهم! تغییر مدیر برنامه های لواندوفسکی؟ این موضوع به خودش مربوط است.
 

مدیر ورزشی بایرن مونیخ درباره صحبت های روبن نیز گفت:

“درک می کنم. مربی هم چنین اتفاقاتی را درک می کند. نباید چنین موضوعاتی بزرگ شوند. چنین چیزی برای من طبیعی است. مربی هم واکنش خوبی نسبت به این موضوع داشته است.
 

صالح حمیدزیچ در پایان درباره مصدومیت کومان نیز گفت:

“فکر نمی کنم او برای مدتی طولانی از میادین دور باشد.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد