وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: امسال مدعی های زیادی در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند؛ بشیکتاش، خلاقانه بازی می کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی باوارایی ها از بازی برابر بشیکتاش می گوید. 

 

یوپ هاینکس اذعان داشته که کومان برای دیدار برابر بشیکتاش، آماده خواهد بود.

به گزارش کیکر، فردا (سه شنبه)، تیم های بایرن مونیخ و بشیکتاش از سری مسابقات دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شده است. صحبت های این مربی آلمانی را در ادامه با هم خواهیم خواند.

وضعیت کومان:

“او شرایط خوبی دارد و به طور کامل تمرین کرده است. کومان احساس خوبی داشت و تبی که چند روز قبل داشت را دیگر ندارد. غیر از مانوئل نویر تمامی بازیکنان دیگر در دسترس هستند و می توانند بازی کنند.
 

هامس رودریگز:

“فکر می کنم درک کردن احساس بازیکنان خارجی بسیار مهم است. نوع ذهنیت یک بازیکن بسیار مهم است. من در اسپانیا با بازیکنان آرژانتینی و برزیلی کار کرده ام و روحیه مردم منطقه آمریکای جنوبی را به خوبی درک می کنم. باید به آن ها فهماند که چطور باید در آلمان کار کنند.
 

 لیست تیم:

“من به دلیل بیماری هفته پیش از میادین دور بودم. با این حال در حال حاضر ترکیبی را در ذهن دارم اما اعلام نمی کنم که چه کسانی در ترکیب یا لیست بازی حضور خواهند داشت. برای این کار تا فردا صبر خواهم کرد تا ببینم وضعیت چگونه خواهد بود.
 

ترکیب:

“ترکیب اول یا دومی وجود ندارد. فقط بایرن مونیخ است که بازی می کند! من همیشه ایده های بسیار دقیقی درباره بازی تیمم دارم. با مکانیزم های اتوماتیک! هر بازیکنی در پست خودش قرار گرفته است و کاری که باید انجام دهد را می داند. ترکیب چرخشی مشکلی ندارد. هر کسی نیاز دارد که بازی کند. با چنین بازیکنانی این کار آسان نیست چون همه آن ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند. ما 21 بازیکن داریم پس گاهی وقت ها باید بعضی از آن ها، بیرون از زمین بازی را تماشا کنند.
 

کومان:

“او پتانسیل بالایی دارد و ویژگی های فوق العاده ای دارد. با این حال هنوز هم باید روی پیشرفت خود، کار کند. تنها استعداد و توانایی ذاتی کافی نیست. شما باید اراده قوی ای داشته باشید و در عین حال با تلاش، هنر هایی از خود نشان بدهید. بازیکنان جوان زیادی دیده ام که در آخر به هیچ جایی نرسیده اند. بازیکنانی مانند تولیسو و کومان از این دسته نیستند.
 

تولیسو:

“احتمال دارد در ترکیب 11 بازیکن از یازده کشور مختلف حضور داشته باشند. زبان های مختلف، سبک فوتبال مختلف و رژیم غذایی مختلف! با این حال تولیسو بسیار خوب کار کرده است. مطمئن هستم که او در آینده، بازیکن بزرگی خواهد شد.
 

بشیکتاش:

“من بازی آن ها برابر لایپزیش را دیدم و تحت تاثیر بازی آن ها قرار گرفتم. آن ها خودشان را گم نمی کنند و به دنبال فرصتی مناسب خواهند بود.
 

“ این تیم، فوتبال خلاقانه ای را به نمایش می گذارد بنابراین باید آماده باشیم. به بازیکنانم، هشدار داده ام. من آن ها را بسیار خوب آنالیز کرده ام. آن ها بازیکنان خارجی بسیار خوبی دارند و گونش، مربی آن ها، بسیار خلاق و با تجربه است و به تیمش اجازه می دهد فوتبال بازی کند. آن ها در دفاع خوب هستند. به همین دلیل جای تعجب ندارد که در هیچ یک از سه بازی خارج از خانه خود در دور گروهی، شکست نخوردند. این ها را به همه بازیکنانم گفته ام و امیدوارم فردا عالی بازی کنیم.
 

مدعی های قهرمانی در اروپا:

“باشگاه های زیادی خواستار قهرمانی هستند. پنج تیم انگلیسی بسیار قوی در این رقابت ها حضور دارند. به ویژه که آن ها به صورت بسیار ویژه ای خود را در تابستان و همین زمستان تقویت کرده اند. بعد از این ها، رئال مادرید و بارسلونا و همین طور پاری سن ژرمن نیز از شانس های بزرگ قهرمانی هستند.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد