وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بالاک: تفاوت قابل توجهی میان کیفیت تیم های آلمانی و انگلیسی وجود دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اسطوره فوتبال آلمان معتقد است که تیم های قدرتمند انگلیسی، نسبت به تیم های رده بالای آلمانی، استاندارد بیشتری دارند.  

میشائیل بالاک، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان که سابقه حضور در چلسی و لیگ برتر را در کارنامه دارد، به مقایسه تیم های رده بالای انگلیسی و آلمانی پرداخت. بالاک معتقد است که تفاوت زیادی در کیفیت تیم های رده بالای این دو کشور وجود دارد. وی در مصاحبه با کیکر گفت:

“در بوندس لیگا، به بایرن مونیخ علاقه دارم. سطح تیم های پایین تر از بایرن مونیخ در بوندس لیگا، چندان بالا نیست. لیگ برتر، معیار همه چیز است. تفاوت زیادی در کیفیت تیم های آلمانی و لیگ برتری می بینم اما این تفاوت، را مدتی بود که ندیده بودم و مربوط به سالیان قبل بود. طی سال های اخیر، فکر می کردیم که باشگاه های دیگر آلمانی چون دورتموند می توانند اختلاف با بایرن مونیخ را کاهش دهد اما با گذر زمان، چنین اتفاقی نیفتاد.
 

بالاک با مهمت شول، هافبک بایرن مونیخ در خصوص ناکارآمد بودن مربیان جوان در بوندس لیگا، تقریبا هم نظر است:

“مربیان جوان بوندس لیگا انگیزه زیادی دارند و قطعا دانش فنی آن ها نیز بالاست اما اغلب داشتن تجربه کم در سطوح بالا می تواند مشکل ساز شود. در بخش پرورش جوانان، از کیفیت ستارگان سابق فوتبال که در بالاترین سطح بازی می کردند می تواند استفاده شود و از نظر من این امر ضروری است.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد