وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لواندوفسکی: رئال مادرید؟ من بازیکن بایرن مونیخ هستم؛ قهرمانی ما در لیگ قهرمانان اروپا، غیر منتظره نخواهد بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، روبرت لواندوفسکی اذعان داشته که تمام تمرکزش روی بردن عناوین با بایرن مونیخ است.  

به گزارش کیکر، باوارایی ها با فاصله ای خوب از سایر رقبا در صدر جدول بوندس لیگا قرار دارند و به مرحله نیمه نهایی دی اف بی پوکال نیز راه یافته اند. آن ها روز سه شنبه باید به مصاف بشیکتاش از سری مسابقات دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بروند. روبرت لواندوفسکی، مهاجم این تیم در مصاحبه ای از اهداف فصل تیمش و شایعات مربوط به انتقالش به رئال مادرید صحبت کرده است.

لواندوفسکی درباره مدعی های لیگ قهرمانان اروپا گفت:

“منچستر سیتی یکی از بهترین تیم ها است. رئال مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ هم در رده های بعدی هستند. تیم های بزرگ همیشه باقی می مانند. قهرمانی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، غیر منتظره نخواهد بود.
 

او درباره بوندس لیگا نیز گفت:

“این احتمال وجود دارد که شرایط نمایندگان بوندس لیگا برای فصل آینده، سخت تر شود. باید دید وضعیت لیگ های دیگر چگونه خواهد بود. بوندس لیگا باید مواظب باشد که چهار سهمیه خود را حفظ کند. بسیار خوب خواهد شد اگر در کنار بایرن مونیخ و دورتموند، تیم سومی هم پای ثابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، باشد.
 

لواندوفسکی درباره شایعات مربوط به انتقالش به رئال مادرید نیز صحبت کرد:

“در حال حاضر در این باره نگران نیستم. اگر من به عنوان یک بازیکن بایرن مونیخ به این موضوع فکر بکنم، برای من خوب نخواهد بود. چون تمرکزی که روی کارم دارم را از دست می دهم. من بازیکن بایرن مونیخ هستم و می خواهم همه چیز را اینجا ببرم و تمام تمرکزم را روی تیمم بگذارم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد