وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوو: در حال حاضر تمام تمرکزم روی جام جهانی است؛ اولرایش را زیر نظر داریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یواخیم لوو به اخبار پیرامونش توجه نمی کند. 

 

یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان از سوی رسانه ها به عنوان یکی از نامزدهای جانشینی یوپ هاینکس در پایان فصل مطرح شده است. لوو که بازی بایرن مونیخ - شالکه را از نزدیک تماشا کرد در مصاحبه با خبرنگار اسکای درباره اخبار پیرامون حضورش در بایرن مونیخ گفت:

“من تا 2020 با فدراسیون فوتبال آلمان قرارداد دارم و اکنون، زمان زمان جام جهانی است. در حال حاضر من فقط می خواهم روی جام جهانی تمرکز کنم و بابت اتفاقات بعد از آن نگران نیستم.
 

لوو درباره هاینکس هم گفت:

“یوپ به لحاظ احساسی بسیار خوب کار می کند. او باعث شده طرفداران بایرن در آلمان به خواسته های خود از این تیم برسند.
 

سرمربی 57 ساله تیم ملی قهرمان جهان همچنین درباره اسون اولرایش و احتمال حضور دروازه بان اول این روزهای بایرن مونیخ در جام جهانی گفت:

“ما او را زیر نظر داریم. او عملکرد خوبی داشته و در پیشرفت خوبی در ماه های اخیر کرده است.
 

درباره مانوئل نویر:

“من هفته اخیر تلفنی با او درباره وضعیتش صحبت کردم. نویر احساس خوبی نسبت به آمادگی اش دارد و انتظار دارد به زودی به تمرینات اضافه شود. به نظرم شرایط او خوب است. نویر کاپیتان تیم ماست.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
FC BAY یکشنبه 22 بهمن 1396 ساعت 15:52

یه خبر خوب
داداشم رویس بعد از 9 ماه مصدومیت دیروز بازی کرد
امیدوارم اینقدر خوب کار کنه تا برای جام جهانی دعوت بشه.
این بچه به حقش تو فوتبال نرسیده

محمد رضا روبری دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت 01:09 http://www.bayern.blogsky.com

اگه رویس و سانه رو داشته باشیم همه رو خورد میکنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد