وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گورتسکا: مقابل بایرن مونیخ بدون توجه به قضیه انتقالم بازی می کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ روز شنبه از هفته بیست و دوم بوندسلیگا میزبان شالکه خواهد بود و این بازی برای لئون گورتسکا که از فصل آینده با پیراهن قهرمان بوندسلیگا به میدان می رود بسیار ارزشمند خواهد بود. 

 

گورتسکا در مصاحبه ای درباره پیوستن به بایرن مونیخ و بازی مقابل این تیم گفت:

“قبل از هر چیزی و در ابتدا بگویم زمان زیادی را صرف تصمیم گیری برای پیوستن به بایرن مونیخ کردم تا کاملا مطمئن شوم و پس از آن با این باشگاه قرارداد امضا کردم. فکر می کنم به دلیل بازی روز شنبه این موضوع دوباره در رسانه ها مطرح می شود. بازی برابر بایرن مونیخ همیشه خاص و ویژه ست اما این دفعه برای من کمی ویژه تر است.
 

“بازی روز شنبه بازی ویژه ای مقابل بهترین تیم آلمان خواهد بود. من و مجموعه تیم می توانیم بدون توجه به قضیه پیوستن به بایرن مونیخ مقابل آن ها بازی کنیم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد