وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مولر: به زودی می توانم به میادین برگردم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مصدومیت توماس مولر جدی به نظر نمی رسد. 

 

توماس مولر در نیمه اول بازی مقابل پادربورن آسیب دید و خیلی زود جایش را به کورنتن تولیسو داد. در این بازی که در قالب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان برگزار شد، بایرن مونیخ در پایان 6-0 حریفش را شکست داد.

یوپ هاینکس در کنفرانس خبری پایان بازی مصدومیت مولر را کبودی ران اعلام کرد. مولر هم بعد از بازی در حساب توییترش درباره آسیب دیدگی اش گفت:

“پس از بیرون آمدنم از زمین، تیم پزشکی به خوبی از من مراقبت کردند و به زودی می توانم دوباره در بازی ها حضور داشته باشم. نگران نباشید! به خاطر پیام های ارسالی از همه تشکر می کنم. 

بایرن مونیخ روز شنبه و از هفته بیست و دوم بوندس لیگا به مصاف شالکه می رود و به نظر نمی رسد مولر بتواند در آن بازی به میدان برود.

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد رضا روبری چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت 23:50 http://www.bayern.blogsky.com

این مولر بنده ی خدا خیلی به خاطر این لواندوفسکی اذیت میشه باید باید با یه مهاجم بهتر از لواندوفسکی کار کنه تا آمارش بهتر بشه یه خوبی هم داره حداقل پررویی نمیکنه مثل اون لواندوفسکی بی شرف این موقعیت هایی که برای لوا ساخته میشه برای مامان بزرگ ریبری ساخته میشد تا الان شانس اول کسب کفش طلا بود.آقا از 1600000تاموقعیت عالی1دونه اش رو گل میکنه بعدزبونش هم درازه میگه برام موقعیت نمیسازن چقدر پرروئه؟

محسن پنج‌شنبه 19 بهمن 1396 ساعت 10:20

سلام
بچه ها بازیکن بایرن لورکوزن خیلی نظرمو جلب کرده همه چیش عالیه قیمتشم باید پایین باشه اسمشم لئون بیلی .
به نظرم اگه زودتر دست به کار شیم ضرر نکردیم

stefan effenberg پنج‌شنبه 19 بهمن 1396 ساعت 10:32

ای ول محمد رضا روبری، کاملا با نظرت موافقم.

محمد رضا روبری پنج‌شنبه 19 بهمن 1396 ساعت 12:12 http://www.bayern.blogsky.com

نوکرتم

محمد رضا روبری پنج‌شنبه 19 بهمن 1396 ساعت 12:41 http://www.bayern.blogsky.com

بیخیال محسن خان ممکنه جواب نده بایلی. روبری برن و پولیشیچ و کاراسکو بیان این بهترین کارها.اینجوری سه وینگر خوب داریم:کومن،کاراسکو،پولیشیچ. با گنابری هم شاید بتونیم یه جوری کنار بیایم.اگه بتونه نیمکت نشینی رو تحمل کنه عالی میشه البته امکان این که خیلی هم نیمکت نشین نباشه فوق العاده بالاست چون همیشه اونقدری مصدوم میدیم که به همه بازی برسه

محمد رضا روبری پنج‌شنبه 19 بهمن 1396 ساعت 13:04 http://www.bayern.blogsky.com

بیا باز حرف کاراسکو رو زدم الان همه ی دوستان میان میگن ای بابا تو هم که همش گیر دادی به کاراسکو و چه میدونم کومن رو داریم و نمیدونم کیفیت خوبی نداره و از این صحبت ها. یه روز نمیاد میره چه میدونم آرسنالی لیورپولی منچستر یونایتدی یوونتوسی چیزی.بعد ما می مونیم و فقط 2وینگر خوب(پولیشیچ و کومن)که کومن هم احتمال داره بعد از رفتن هاینکس افت کنه گنابری هم که اصلا نتونسته زیر نظر هاینکس کار کنه اونم شاید ضعیف بشه.عزیزان انقدر خودتون گول نزنید همش نگید کومن رو داریم کومن وقتی که وینگر راست تیم میشه اون بازده رو که در وینگر چپ داشته تواون پست نداره. آقا اتفاقه دیگه حادثه است هیچ وقت از قبل خبر نمیدن که قراره فلان وقت مصدوم بدیم یهو می بینی یه بازی مهم و بزرگ میرسه یه وینگر خوبمون مصدوم میشه اون وقت تکلیف چیه؟ من از باب دلسوزی میگم کاراسکو رو بخریم وگرنه مگه رفیقمه مگه داداشمه مگه پسر داییمه.بزرگواران به خدا مصلحت تیم در همینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد