وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

وضعیت سانچز خراب تر از آن چه فکر می کردم بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی سوانزی انگلیس می گوید وضعیت هافبک جوان بایرن بدتر از آن چه که فکر می کرده بوده است. 

 

زمانیکه سران بایرن یکی از گران ترین خرید های تاریخ باشگاهشان را از بنفیکا انجام دادند کسی فکر نمی کرد که سرانجام بهترین بازیکنجوان اروپا در سال گذشته به این جا بکشد.

اما پس از گذراند یک فصل نا موفق در بایرن، رناتو سانچز با 8.5 میلوین یورو و بدون بند خرید بطور قرضی به سوانزی رفت تا تحت نظر مربی سابق بایرن یعنی پل کلمنت وضعیتش بهبود یابد.

با این حال دستیار سابق کارلتو می گوید وضعیت برای ملی پوش پرتغالی بسیار بدتر از آن چه فکر می کرده بوده است:"پس از درخشش در یورو، ما فکر یم کردیم جذب چنین بازیکنی برای اسم باشگاه نیز سودمند خواهد بود.من می دانستم که سانچز به زمان نیاز دارد. من 6 ماه در بایرن کنار او بودم و وی بصورت مداوم در ترکیب بازی نمی کرد. بدین خاطر وضعیت بدنی و اعتما به نفس سانچز شدیدا افت کرده بود. پس از رفتن به سوانزی از رومینیگه و کارلتو پرسیدم که آیا بازیکنی دارند که به من بدهند و آن ها سانچز را پیشنهاد دادند. بایرن واقعا از رناتو حمایت کرد. آن ها این بازیکن رابه باشگاهی فرستادند تا فوتبال بازی کند و توجهی که نیاز دارد به او داده شود. با این حال سانچز در ابتدا چندان مشتاق نبود چرا که فکر می کرد مقصدش منچستر، چلسی و یا پاری سن ژرمن است.وقتی بایرن اجازه ی رفتن به سانچز را ندارد؛معنی اش این بود که او در فصل جدید هم به بازی گرفته نمی شود.وقتی او آمد، وضعیتش از آن چه فکر می کردم خرابتر بود.او واقعا غمگین بود و به نوعی فشار زیادی را به روی خود حس میکرد.در تمرینات از آن جا که فشاری رویش نبود، عملکرد سانچز بسیار خوب بود. اما در زمین چیز دیگری شاهد بودیم.سانچز واقعا آرزو دارد تا به همه نشان دهد که در موردش اشتباه فکر می کنند.بازیکنان دیگر نیز می گفتند که عملکرد مشابهی با او دارند اما تو ما را انتخاب نمی کنی."

سانچز که اکنون مصدوم است در 12 بازی اش برای سوانزی نیز همانند بایرن، موفق به زدن گل یا ارسال پاس گل نشده است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد