وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دبوئر: آرین روبن در بایرن مونیخ بماند و بازنشسته شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مربی اسبق آژاکس آمستردام، اینترمیلان و کریستال‌پالاس به وینگر قدیمی هلندی‌ها توصیه کرد در بایرن مونیخ کفش‌هایش را بیاویزد. 

 

آرین روبن اکنون هر چند در هفته‌‌‌های آینده در مورد ادامه همکاری احتمالی با بایرن مونیخ مذاکره خواهد کرد اما به خاطر سن نسبتا بالایی که دارد، بیشتر از هر زمان دیگری به روزی که فوتبال را کنار می‌گذارد و بازنشسته می‌شود، فکر می‌کند.

البته برای این منظور چند فوتبالیست پرسابقه هلندی‌ها به وطن بازگشته و یکی،‌دوسالی را نزد تیم‌های مطرح لیگ اردی‌ویزه سپری کردند تا اعلام کنار‌ه‌گیری کنند.

اما فرانک دبوئر می‌گوید روبن نباید این رویه را در پیش گیرد. بلکه در بایرن باید بماند تا بازنشسته شود.

سرمربی پیشین آژاکس، اینتر و کریستال‌پالاس اظهارداشت:در چند سال اخیر اینگونه مد شده که بازیکنان مسن به وطن بازگشتند و بعد از یکی، دو سال بازی در هلند، بازنشسته شدند.شاید در ظاهر، چنین اقدامی خوب به نظر آید اما واقعیت اینگونه نیست.چون قرار نیست بازیکن قدیمی چیزی را در اینجا به دیگران ثابت کند.

وی افزود:به نظرم آرین بهتر است همچنان در بایرن بماند و در آنجا فوتبال را کنار بگذارد.

دبوئر که با نشریه اشپورت‌بیلد مصاحبه کرد، درباره عدم موفقیت «پتر بوش» مربی هموطنش در تیم بورسیادورتموند نیز نظر داد:بوش شروع به کار خیلی خوب با دورتموند داشت.اما باید در نظر می‌گرفت که در باشگاهی بزرگ کار می‌کند و شرایط کارش با گذشته فرق دارد.در تیم‌های مثل دورتموند، فقط بحث کسب عنوان مطرح است.من خودم همین وضعیت را در اینترمیلان تجربه کردم.طبیعی است وقتی نتایج خوب نباشند، این که در گذشته چقدر خوب و موفقی بودی‌، کمکی به تو به عنوان مربی نمی‌کند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد