وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آخرین وضعیت مصدومان بایرن مونیخ؛ آسیب دیدگی اولرایش و واگنر جدی نیست؛ هوملس در انتظار چراغ سبز نهایی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ساندرو واگنر و اسون اولرایش بازی های بعدی بایرن مونیخ را از دست نمی دهند. 

 

تمرینات روز چهارشنبه بایرن مونیخ دو مصدوم داشت؛ ساندرو واگنر و اسون اولرایش به دلیل آسیب دیدگی نتوانستند به صورت کامل در تمرینات شرکت کنند. واگنر که از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده بود اکنون خبر خوبی را دریافت کرده است و طبق اظهارات مولر ولفارت، مهاجم بلند قامت بایرن مونیخ آسیب جدی ندیده و می تواند در روزهای آینده در تمرینات تیمی شرکت کند.

اسون اولرایش دروازه بان اول این روزهای بایرن مونیخ دیگر مصدوم تمرینات روز چهارشنبه بود. اولرایش از ناحیه آرنج دچار آسیب دیدگی شد و بعد از بررسی ها مشخص شد او هم آسیب جدی ندیده و می تواند در بازی بعدی تیم را همراهی کند.

متس هوملس که هنوز در نیم فصل دوم برای بایرن مونیخ به میدان نرفته دوباره به مرز آمادگی نزدیک شده و انتظار می رود در بازی روز شنبه مقابل ماینتس در کادر بازیکنان حضور داشته باشد.

دیگر مصدوم این روزهای بایرن مونیخ تیاگو آلکانتارا است که از دو روز قبل به تمرینات تیمی اضافه شده. تیاگو روز سه شنبه تنها اجازه یافت 20 دقیقه در تمرینات تیمی و پرفشار حضور داشته باشد و روز چهارشنبه این مدت به 1 ساعت افزایش یافت اما با این وجود گفته می شود او تا اواخر فوریه اجازه حضور در بازی های رسمی را به دست نمی آورد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد