وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بازگشت شواین اشتایگر به آلیانز آرنا در دیدار بزرگداشت خود در تابستان 2018

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شواینی برای پاسداشت حضور 17 ساله خود در بایرن مونیخ، تابستان آینده به آلیانس آرنا بازخواهد گشت. 

 

باستین شواین اشتایگر، هافبک پیشین بایرن مونیخ، پیش از دیدار امروز این تیم برابر هوفنهایم در رقابت های بوندس لیگا، پیامی ویدیویی را برای تماشاگران باواریایی ها فرستاد.

به گزارش سایت رسمی بوندس لیگا، شواین اشتایگر در این پیام از برگزاری دیدار دوستانه میان بایرن مونیخ و تیم فعلی خود یعنی شیکاگو فایر در تاریخ 28 آگوست خبر داد. در بخشی از پیام کاپیتان پیشین تیم ملی آلمان آمده است:

“از این که قادر خواهم بود دوباره در آلیانز آرنا بدوم، به خود می بالم. امیدوارم باز هم عده زیادی از طرفداران بایرن مونیخ را که از ابتدای دوران حرفه ای ام حامی من بوده اند، ملاقات کنم. به ویژه مشتاق دیدن طرفداران جایگاه جنوبی هستم چون ما همیشه رابطه خاصی با هم داشتیم.
 

گفتنی است که شواین اشتایگر در 13 سالگی به عضویت بایرن مونیخ در آمد و سپس 342 بار در بوندس لیگا برای این تیم به میدان رفت و در این مدت 45 بار هم گلزنی کرد. وی در سال 2015 در جستجوی چالشی جدید راهی منچستریونایتد شده و در مارس 2017 نیز به شیکاگو فایر در لیگ ام ال اس پیوست.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
mehrangermany یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 00:33

اخر فوتبال خودشو داغون کرد فکر کرد منچستر براش فرش قرمز پهن میکنه در حالی که نابودش کرد تحقیرش کرد البته کسی که ارزش پیراهن بایرن رو ندونه حقشه به نظرم آه هواداران بایرن گرفتش یه روز خوش ندید خودش هم فهمیده چه اشتباهی کرد میتونست مثل ماتیوس و لام اسطوره بشه ولی خودش نخواست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد