وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ژروم بواتنگ: شرایط کنونی بایرن مونیخ بهتر از سال 2013 است؛ جز مدعیان اصلی لیگ قهرمانان نیستیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع ملی پوش بایرن مونیخ شانس خوبی برای تیمش در رقابت های اروپایی قائل است. 

 

بایرن مونیخ با کسب بردهای پیاپی در هفته های اخیر فاصله ای تاریخی با تعقیب کنندگانش در بوندس لیگا ایجاد کرده و از هم اکنون می توان گفت قهرمانی آن ها در این لیگ مسجل شده است. بایرن مونیخ در دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا با بشیکتاش دیدار می کند و به نظر نمی رسد با توجه به شرایط کنونی تیم کار سختی در پیش داشته باشند.

ژروم بواتنگ مدافع میانی بایرن مونیخ که دوباره به فرم ایده آل خود نزدیک شده در مصاحبه با DAZN درباره شرایط تیم و اهدافش در فصل جاری گفت:

“شرایط تیم خوب است و ترکیب تیم به اندازه کافی گسترده است. کیفیت تیم کنونی از سال 2013 بالاتر است. نمی توان گفت که ما جز شانس های اصلی قهرمانی در اروپا هستیم اما می توانیم به جمع آن ها اضافه شویم. در هر صورت در بازی های رفت و برگشت هر چیزی امکان پذیر است، مقابل هر حریفی.
 

“مهم ترین چیز برای من دور بودن از مصدومیت است و پس از آن فصل را در موفق ترین حالت ممکن به پایان رساندن است. پس از آن جام جهانی فرا می رسد و می خواهم این رقابت ها هم در بهترین حالت ممکن برای ما به پایان برسد و سپس درباره ادامه کار تصمیم گیری می کنم.
 

پس از پشت سرگذاشتن مصدومیت در اوایل فصل، بواتنگ کم کم به ترکیب بایرن مونیخ اضافه شد و در فصل جاری تاکنون در 17 بازی برای تیمش به میدان رفته است. 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
اکبرماتئوس سه‌شنبه 3 بهمن 1396 ساعت 19:26

جروم جان!
داری شکسته نفسی می کنی؟
بایرن پاش بیفته،ریال و بارسا رو لوله می کنه چنان!

مانو روبری سه‌شنبه 3 بهمن 1396 ساعت 19:33

آقا من نمیخوام روبری بره ناراحتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد