وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نویر: مادرم برای این که وسایل خانه شکسته نشوند، مرا به مدرسه فوتبال فرستاد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، نویر از دوران ابتدایی فوتبالش می گوید.  

نویر، کم کم خود را آماده بازگشت به میادین می کند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ، مانوئل نویر که در ابتدای فصل و پس از بازگشت از مصدومیت طولانی مدت دوباره دچار مصدومیت شده بود، حالا تمرینات انفرادی خود را روی چمن، شروع کرده است. کاپیتان باوارایی ها روز گذشته (یک شنبه) در جمع کودکان آکادمی بایرن مونیخ حاضر شد و صحبت هایی را انجام داد.

نویر در جواب کودکی که پرسیده بود " چه کسی  به شما در سنین پایین کمک کرد تا فوتبال بازی کنید؟" گفت:

“پدر و مادرم به من کمک کردند و همیشه حامی من در این کار بودند. البته این را هم بگویم که ایده ثبت نام من در یک آکادمی یا مدرسه فوتبال در واقعیت چیز دیگری هم بود.
 

نویر افزود:

“پدر و مادرم متوجه علاقه من به فوتبال شده بودند. من همیشه در خانه با توپ بازی می کدم و تعداد زیادی از وسایل خانه و مادرم را شکسته بودم. مادرم بعضی وقت ها از این موضوع عصبانی می شد. پس فهمید که بهتر است در یک زمین فوتبال، بازی کنم تا در خانه! از آن زمان دیگر وسایل خانه سالم ماندند (خنده).
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
اکبرماتئوس سه‌شنبه 3 بهمن 1396 ساعت 19:59

پس بزرگان درست گفته اند که؛
کلیدخوشبختی و موفقی انسان در دست سه گروه است :
پادشاهان در دست وزیران
مردان در دست همسران
فرزندان در دست والدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد