وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر وردربرمن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم بایرن مونیخ امروز در ورزشگاه آلیانس آرنا به مصاف تیم وردربرمن رفت که در نهایت موفق شد این تیم را با نتیجه 4-2 شکست دهد. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید. 

 

 

یوپ هاینکس:

امروز چندان روان بازی نکردیم. شلخته و کند بودیم. در خط دفاع هم خوب نبودیم. وردربرمن خوب کار کرد آن ها شبیه تیم های قعر جدولی که فقط دفاع می کنند، عمل نکردند. هنگامی که چنین برنده می شویم، تفاوتمان را به بقیه نشان می دهیم. خامس رودریگز در بایرن مونیخ، پیشرفت زیادی کرده است. ذهنیت و تمرکز خوبی را به دست آورده و همیشه آماده است تا برای تیمش بجنگد. امروز هم طبق معمول، عالی کار کرد. او با تیم هماهنگ شده است. برابر یک تیم خوب، بازی کردیم. آن ها ما را تحت فشار قرار دادند. خوب بازی نکردیم. این نوع بازی از وردربرمن باعث شد که ما در برابر آن ها جدی تر بازی کنیم. مولر از روی غریزه گلزنی اش توانست در این بازی دو گل را به ثمر برساند. لواندوفسکی یک بازیکن کلاس جهانی است و در چنین شرایطی می توانید روی او حساب کنید.

 

توماس مولر:

صدمین گل بوندسلیگایی؟ از این موضوع خوشحالم و این دستاورد عالی ای محسوب می شود اما نباید زیاد درباره اش صحبت کنیم. وردربرمن، کار را برای ما سخت کرد. آن ها بسیار منسجم و منظم کار کردند. به علاوه در حمله هم قدرتمند ظاهر شدند. باید به مسیر درت خود ادامه دهیم. در هر بازی، بهتر از قبل عمل می کنیم. ابتدا به آرامی بازی می کردیم اما کم کم ریتم خوب خود را از دست دادیم. باید روی این موضوع کار کنیم چون بعضی وقت ها جای اشتباه کردن، نداریم.
   

نیکلاس زوله:

خودمان، کارمان را سخت کردیم. در خط دفاعی منظم عمل نکردیم. به علاوه وردربرمن نیز سازمان یافته و منسجم کار کرد. در نیمه دوم بهتر کار کردیم و شایسته پیروزی بودیم.

 

آرتورو ویدال:

وردربرمن ما را شگفت زده کرد و واقعا برای کسب پیروزی وارد زمین شد اما خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. می خواهیم هر چه زودتر قهرمان شویم تا بتوانیم روی لیگ قهرمانان تمرکز کنیم.

 

فلوریان کوهفلد (سرمربی وردربرمن):

بازی فوق‌العاده‌ای بود که موقعیت‌های گلزنی زیادی داشت. به تیمم احترام می‌گذارم. همانگونه که پیش‌‌پینی می‌کردیم، فوق‌العاده شجاع بودیم. در یکسری مواقع خیلی خوب دفاع کردیم. اما متاسفانه در کل بازی اینگونه نبودیم. از این بابت خیلی ناراحت شدم. فکر می‌کنم می‌توانستیم یک امتیاز از این بازی بگیریم. باید بابت این نمایش باید خوشحال باشیم. اما از یک سوی دیگر ناراحت چرا که به امتیازات زیادی نیاز داریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد