وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تونیس، رئیس باشگاه شالکه: برای حفظ گورتسکا از تمام توان باشگاه استفاده کردیم؛ شاید او را تا آخر فصل سکونشین کنیم!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پیوستن لئون گورتسکا به بایرن مونیخ سرانجام نهایی شد.  

لئون گورتسکا هافبک 22 ساله باشگاه شالکه سرانجام و پس از بحث های فراوان بایرن مونیخ را به عنوان تیم بعدی اش انتخاب کرد و چند روز قبل پس از شرکت در تست های پزشکی این باشگاه، قراردادی 4 ساله با آن ها امضا کرد.

باشگاه شالکه در ماه های اخیر تلاش های زیادی انجام داد تا مانع از جدایی گورتسکا به صورت بازیکن آزاد شود اما در نهایت ناکام ماندند. کلمنس تونیس رئیس باشگاه شالکه در مصاحبه با اسکای درباره جدایی گورتسکا به اسکای گفت:

“من به لحاظ احساسی ضربه خوردم. برای حفظ او هر کاری انجام دادیم و حاضر شدیم برای او تمام توان باشگاه را به کار بگیریم (برای دستمزد پیشنهادی). به گورتسکا گفتیم که تو به اینجا تعلق داری و این انتقال برای تو زود است. اولین واکنش من به انتقال گورتسکا این بود که گورتسکا دیگر پیراهن شالکه را برتن نمی کند. هواداران برای باشگاه بسیار مهم هستند و اگر واکنش آن ها تاثیری منفی روی تیم داشته باشد احتمال دارد که گورتسگا تا تابستان از ترکیب دور بماند و سکو نشین شود.
 

گورتسکا یکی دیگر از ستاره هایی است که در فصول اخیر به صورت آزاد از شالکه جدا می شود. در فصل های اخیر بازیکنانی نظیر جوئل ماتیپ و سئاد کولاشیناچ به صورت بازیکن آزاد از شالکه جدا شده اند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد