وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری و روبن عجله ای برای تمدید قرارداد ندارند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، قرارداد دو بازیکن پا به سن گذاشته بایرن مونیخ رو به اتمام است. 

 

آرین روبن و فرانک ریبری در انتظار دریافت پیشنهادی جدید از بایرن مونیخ برای تمدید قرارداد هستند، پیشنهادی که رسانه های آلمان می گویند احتمالا فقط به یکی از آن ها ارائه می شود و در این بین شانس روبن بیشتر است. از تمدید 1 ساله قرارداد روبری یک سال سپری نشده است و در پایان فصل جاری این دو بازیکن در صورت تمدید نشدن قرارداد آن ها بازیکن آزاد محسوب می شوند.

آرین روبن پس از دیدار دوستانه بایرن مونیخ مقابل الاهلی قطر درباره تمدید قراردادش گفت:

“قرارداد جدید؟ این به من مربوط نیست. باشگاه به این امر رسیدگی می کند و تصمیم می گیرد.
 

ریبری هم در پاسخ به خبرنگار بیلد درباره ادامه همکاری اش با بایرن مونیخ گفت:

“قرارداد جدید؟ ما هنوز در این باره صحبتی انجام نداده ایم. احساس خوبی دارم و به تازگی از مصدومیت بازگشته ام. در حال حاضر خوب کار می کنم و این برای من بسیار مهم است.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
Archnemati یکشنبه 17 دی 1396 ساعت 09:59

شدیدا دوست دارم کاراسکو بیاد بعد از ریبری
پولیسیج هم عالیه واسه راست.

محمد رضا روبری یکشنبه 17 دی 1396 ساعت 15:50 http://www.bayern.blogsky.com

حداقل ریبری باید بره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد