وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

زوله: برایم مهم بود در مونیخ خود را ثابت کنم؛ قهرمانی با آلمان در جام کنفدراسیونها مهم ترین عنوان برای من بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، نیکلاس زوله مدافع ملی پوش هافنهایم در تابستان راهی بایرن مونیخ شد و توانست در نیم فصل او نمایش هایی قابل قبول از خود نشان دهد. 

 

مدافع بلند قامت بایرن در مصاحبه با TZ درمورد شرایط خود در نیم فصل اول گفت:

” مهم ترین مسئله برای من این بود که در مونیخ خود را ثابت کنم، ازسالی که گذراندم بسیار خوشحال هستم. در بایرن سال موفقی را سپری کردم و همچنین زیاد بازی کردم، از همه مهم تر اینکه نیم فصل را بدون آسیب دیدگی سپری نمودم. برای من قهرمانی بهمراه تیم ملی آلمان در جام کنفدراسیونها مهم ترین عنوان بود چون اولین جام حرفه ای من محسوب می شد، بعد از آن قهرمانی بهمراه بایرن در سوپر کاپ دومین عنوان مهم بود. چیزی بگویم شاید عجیب باشد اما بازی برابر پاریسن ژرمن هم یکی از مهم ترین بازی های من بود(شکست در پاریس)، من سعی می کنم از این شکست در آینده یاد بگیرم. با آنچلوتی برای مدتی طولانی کار نکردم اما بنظر مربی خوبی بود. رویارویی با بهترین تیم ههای اروپا به من بعنوان یک بازیکن جوان کمک می کند تا گام های مهمی برای پیشرفت بردارم.
 “

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد