وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر بروسیا دورتموند در جام حذفی آلمان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ شب گذشته در جام حذفی به مصاف دورتموند رفت و موفق شد 2-1 این تیم را شکست دهد. در ادامه نظر باواریاییها را پس از این دیدار می خوانید. 

 

 


یوپ هاینکس:

در مجموع باید بگویم که با شایستگی به پیروزی رسیدیم. با گل سوم مولر می‌توانستیم اوضاع را برای خودمان راحت تر کنیم. در نیمه اول باید تلاش زیادی می‌کردیم، باید دوندگی مان بالا می‌بود. اگر دوندگی بالایی داشته باشید، تاثیرش را در نتیجه خواهید دید. البته ما در این زمینه خیلی خوب نبودیم و به همین علت تحت فشار قرار گرفتیم و بارها نزدیک بود که گل بخوریم. کمی هم خوش شانس بودیم. در حال حاضر، ضعف اصلی ما این است که از فرصت هایمان استفاده نمی‌کنیم.

 
توماس مولر:

کمی آشفتگی در بایرن مونیخ دقیقا همان چیزی است که رسانه ها می خواهند و بردن 15 بازی از 16 بازی، چیزی است که ما با شادی آن را نگاه می کنیم. در بایرن شما هرگز خسته نمی شوید و به همین دلیل است که ما خوشحال هستیم که برای این تیم بازی می کنیم. فشار همواره وجود دارد و در هفته های گذشته ما به خوبی در برابر آن مقاومت کردیم. ما می خواهیم در نیم فصل دوم نیز این انگیزه را حفظ کنیم زیرا بایرن شالوده خوب دارد و ما همچنان به حمله کردن ادامه خواهیم داد. پایان خوبی درسال 2017 داشتیم زیرا در برابر دورتموند و پیش از آن لایپزیش پیروز شدیم. ما به آینده مثبت نگاه می کنیم و می دانیم که تعطیلات به ما کمک خواهد کرد. من فکر می کنم که وقتی مسابقه به پایان رسید همه خوشحال بودند و این قابل مشاهده بود.

 

یاشوا کیمیچ:

از کسب پیروزی و صعود به دور بعد خوشحالیم. از همان ابتدای بازی می توانستید مشاهده کنید که ما برای پیروزی به میدان آمده ایم و می خواهیم بازی را ببریم. در نیمه دوم برتری کمتری نسبت به حریف داشتیم. کیفیت خوبی داریم که دوباره آن را در بازی امشب نشان دادیم.

 

داوید آلابا:

دو بازی بسیار سخت را در جام حذفی پشت سر گذاشتیم. همه دیدند که این بازی ها آسان نبودند. بسیار خوشحالیم که توانستیم به هدف خود در این بازی برسیم. حالا می توانیم با خیالی راحت به تعطیلات زمستانی برویم.
  

نیکلاس زوله:

در نیمه اول فوق العاده بازی کردیم. می توانستیم در همان ده دقیقه اول، بازی را 3-0 به سود خود کنیم. در نیمه دوم کمی  افت کردیم ولی در کل شایسته کسب پیروزی بودیم.
  

اسون اولرایش:

بابت نتایجی که در چند هفته اخیر کسب کرده ایم، بسیار خوشحالیم اما باید سخت تر تلاش کنیم تا با آمادگی کامل برای چالش های جدی در نیم فصل دوم آماده شویم.

   
پیتر اشتوگر (سرمربی دورتموند):

فکر می‌کنم در 20 دقیقه نهایی خیلی خوب کار کردیم. اگر نخواهم بگویم عصبانی هستم، باید بگویم که از نتیجه حاصل شده ناراحتم. این نتیجه ای نبود که ما انتظارش را می‌کشیدیم و دوست داشتیم و تصور می‌کردیم. فکر می‌کنم اگر بازی به وقت های اضافه کشیده می‌شد خیلی جذاب تر می‌بود، زیرا حس کردم که از لحاظ فیزیکی وضعیت بهتری نسبت به حریف داریم. ولی وقتی در نیمه اول ضعیف کار کرده ایم و نتیجه را به حریف واگذار کرده ایم، دلیلی ندارد که افسوس موقعیت دقیقه 92 را بخوریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد