وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتئوس: اگر من یک مدیر بودم، فورا هری کین را می خریدم؛ تنها لواندوفسکی در اروپا از او بهتر است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اسطوره فوتبال آلمان به تمجید از هری کین، مهاجم گلزن تاتنهام پرداخت.  

لوتار ماتئوس، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان، که ستونی اختصاصی در روزنامه سان انگلیس دارد، در یادداشتی به ستایش از هری کین، مهاجم آماده تاتنهام پرداخت:

“همه در اروپا درباره هری کین حرف می زنند و مردم با توجه به رویارویی تاتنهام و یوونتوس، بیشتر از قبل درباره کین صحبت خواهند کرد. من واقعا کین را دوست دارم. اگر من یک مدیر بودم و پول کافی داشتم، همین فردا او را برای تیمم می خریدم. در پست مهاجم، تنها بازیکنی که در تمام اروپا  به هری کین ترجیح می دهم، روبرت لواندوفسکی است. کین جوان تر از لواندوفسکی است و می تواند از او بهتر شود. کین سخت کار می کند، تلاش زیادی می کند و موقعیت های خوبی برای تیمش می سازد. مسئله غیر قابل انکار، شم گلزنی هری کین است. گلزنی، مهم ترین خصیصه ای است که یک مهاجم می تواند داشته باشد و از هر فاصله ای با پا و سر، بتواند گلزنی کند. کین خود را با هر شرایطی تطبیق می دهد. شکی وجود ندارد که او می تواند در هر باشگاهی بزرگ در اروپا به میدان برود. کین می تواند در رئال مادرید یا بارسلونا بازی کند و برای هر باشگاهی، گل های زیادی بزند. 
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد