وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

حمیدزیچ: ادامه همکاری با هاینکس ممکن است؛ برای انتقال واگنر با سران هافنهایم دیدار خواهم داشت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، حسن صالیحمیدزیچ ادامه کار با یوپ هاینکس را ممکن دانست. 

 

اولی هوینس در نشست سالانه باگاه بایرن مونیخ اعلام داشت که بعد از پایان فصل امکان دارد با یوپ هاینکس ادامه دهند، صحبتی که با واکنش سرمربی باتجربه باواریاییها همراه شد و او اعلام داشت بعد از پایان فصل مونیخ را ترک خواهد نمود. به گزارش Sport1 حسن صالیحمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن نیز با صحبتهای هوینس موافق است:

” من فکر می کنم این امکان وجود دارد و هیچ چیز غیر ممکنی وجود ندارد. دیدن اینکه یوپ چگونه کار می کند و با بازیکنان صحبت می کند عالی است. هاینکس همه چیز را در باشگاه تحت کنترل خود دارد و سن اهمیتی ندارد، زیرا بنظر من او حتی از من هم آماده تر و بهتر است.
 “

حمیدزیچ در مورد جذب سندرو واگنر ادامه داد:

” من با الکساندر روسن مکالامات خوبی داشتم و این ملاقاتها ادامه خواهد داشت، باید ببینیم که چه رخ خواهد داد. ما باید نقاط ضعف ترکیب خود را پوشش دهیم و در این باره با سرمربی تیم مشورت خواهیم کرد.
 “

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا روبری دوشنبه 6 آذر 1396 ساعت 21:02 http://bayern. blogsky

خدا شیخ حسن رو برامون نگه داره.واقعا تا این جا خوب کار کرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد