وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هکینگ: اجازه ندادیم بایرن مونیخ سبک بازی اش را به ما دیکته کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دیتر هکینگ موفق شد اولین برد خود در دوران مربیگری اش را مقابل تیم های یوپ هاینکس کسب کند.  

مونشن گلادباخ با شکست دادن بایرن مونیخ به رده چهارم جدول بوندس لیگا رسید و ضمن نزدیک شدن به رقیبان، رقابت در بالای جدول بوندس لیگا را فشرده تر کرد. از هفته سیزدهم بوندس لیگا گلادباخ در بوروسیا پارک میزبان بایرن مونیخ بود و در نهایت با نتیجه 2-1 این تیم را شکست داد.

دیتر هکینگ سرمربی گلادباخ درباره بازی تیمش گفت:

“ما این روی این نکته که با شور و شوق وارد بازی شویم تاکید کرده بودیم. فضای زیادی در اختیار حریف قرار ندادیم و اجازه ندادیم به شیوه خود بازی کنند و بازی خود را به ما دیکته کنند. ما همچنین خوش شانس بودیم، چون برای جلو افتادن برخی اتفاقات نیاز دارید. زمانی که ما گل اول را زدیم به هیچ وجه فکر نمی کردیم که بازی تمام شده است. اگر در نیمه دوم کمی بیشتر مالکیت بازی را در اختیار می داشتیم خوشحال تر می بودم ولی ما نتوانستیم این کار را انجام دهیم. ما با اشتیاق بازی کردیم و برای هر توپ جنگیدیم. پیروزی درخشانی کسب کردیم.
 

گلادباخ تا هفته سیزدهم بوندس لیگا 24 امتیاز کسب کرده است و فاصله ای 5 امتیازی با صدرجدول دارد.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 5 آذر 1396 ساعت 21:46

یعنی خواهشا جوک نگو! بادش رفته دو سال پیش چطوری جلوی بایرن 5 تایی شد با ولسبورگش! اجازه ندادی به بایرن سبک بازیشو انجام بده!؟ احتمالاً منظورت اینه که تیر دروازه اجازه نداد؟! دیگه اگه منظورت اتوبوس پارک کردنتون باشه ببخشیدا خیلی عذر میخوام اگه یه مشت چهارپا از جمله گاو گوسفند هم بذارن جلوی دروازه دیگه نمیشه به راحتی گل زد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد