وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: در پایان فصل هر اتفاقی ممکن است رخ دهد؛ شاید سه سال دیگر در بایرن مونیخ ماندم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره هلندی باواریایی ها در تابستان 2018 قراردادش با این تیم به اتمام می رسد. 

 

آرین روبن، وینگر هلندی باشگاه بایرن مونیخ می داند که قراردادش در تابستان 2018 به اتمام می رسد ولی قصد دارد همچنان در این تیم بماند.

در مصاحبه با کیکر، وینگر 33 ساله هلندی در خصوص این مسئله بیان کرد:

“حضورم در بایرن مونیخ می تواند پس از این فصل نیز ادامه داشته باشد. ممکن است اتفاق جدیدی رخ دهد و حتی سه سال دیگر نیز برای باشگاه بازی کنم. بنابراین هر چیزی در پایان فصل ممکن است. می دانم چه جایگاهی در بایرن مونیخ دارم. فصلی که می آید، دهمین فصل حضور من در بایرن مونیخ خواهد بود.
 

روبن ادامه داد:

“من به ادامه حضورم در بایرن مونیخ دقت نمی کنم و تنها به بازی آینده تیم فکر می کنم. می خواهم تا جایی که ممکن است در بالاترین سطح بازی کرده و از فوتبال لذت ببرم. نمی دانم این تا چه حد طول خواهد کشید.
 

مدیران باشگاه بایرن مونیخ هنوز تصمیمی در این خصوص نگرفته اند. این در حالی است که  نشریه بیلد ادعا کرده که باشگاه با ستاره هلندی خود در پایان فصل تمدید خواهد کرد.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
فرزاد جمعه 3 آذر 1396 ساعت 17:34

بخدا که این روبن انگار نه انگار پیر شده هنوز هم که بازیشو میبینم لذت میبرم اگه مصدمیت نده میتونه بایرن رو با کمک لوا و مولر و خامس قهرمان SL کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد