وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: بهبودی نویر طبق برنامه پیش می رود؛ زمان زیادی برای پرداختن به موضوع واگنر نداریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، نائب رئیس باواریایی ها از وضعیت کاپیتان تیمش می گوید. 

 

به نظر هنوز زمان دقیق بازگشت مانوئل نویر از میادین مشخص نیست.

به گزارش گل، مانوئل نویر، کاپیتان تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ، در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید مصدوم شد. این دروازه بان بعد از بازگشتش به میادین در فصل جاری، این بار در تمرینات تیمش مصدوم شد. با توجه به اعلام باشگاه بایرن مونیخ، این دروازه بان قرار است در ژانویه به میادین بازگردد اما بعضی از رسانه ها مانند بیلد و کیکر اعلام کرده اند مدت زمان دوری وی از میادین بیشتر از این حرف هاست و وی حداقل چند هفته دیرتر به میادین باز خواهد گشت. این در حالی است tz دیگر رسانه آلمانی این مدت را سه ماه بیشتر یعنی در مجموع 6 ماه، تخمین زده بود که به نظر غیر منطقی می رسد. به هر حال طبق حرف های مدیر برنامه های نویر و همچنین یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان به نظر می رسد روند بهبودی مانوئل نویر طبق برنامه پیش می رود. کارل هاینتس رومنیگه، نائب رئیس باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه ای در این باره اذعان داشته که برنامه آماده سازی نویر طبق برنامه پیش می رود اما دقیقا معلوم نیست او چه زمانی برخواهد گشت.

رومنیگه در این باره گفت:

“نویر در مسیر درستی قرار دارد و همان طور که پزشکان پیشبینی کرده بودند، او به زودی قادر خواهد عصا را کنار بگذارد و به ریکاوری بپردازد. همه چیز طبق برنامه پزشکان پیش می رود اما واقعا نمی دانم که او به بازی های شروع نیم فصل دوم خواهد رسید یا خیر ولی دلیلی برای بدبین شدن وجود ندارد.
 

وی درباره وضعیت تیم نیز  صحبت کرد:

“ما در هشت بازی، هشت پیروزی کسب کرده ایم و می خواهیم این راه را ادامه دهیم.
 

رومنیگه در مصاحبه ای با tz، درباره شرایط جذب واگنر نیز گفت:

“درست است که ما مذاکرات بین دو باشگاه را به طور رسمی اعلام کرده ایم اما در عین حال ما نمی توانیم همه گزارش های مربوط به این مذاکره را اعلام کنیم. در این مورد در درون باشگاه بحث خواهیم کرد و سپس همه خواهند دید چه اتفاقی خواهد افتاد. پنجره نقل و انتقالات تا ژانویه باز نخواهد شد و ما زمان زیادی برای توافقات احتمالی، همین طور فکر کردن و در نهایت تصمیم گیری درست، داریم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد