وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماریو گوتسه: هدفم بازی کردن در تیم ملی خواهد بود؛ احساس بسیار خوبی دارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماریو گوتسه و نیکلاس زوله از بازی برابر انگلیس می گویند.  

تیم های ملی انگلیس و آلمان روز جمعه (19 آبان) در دیداری دوستانه در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم خواهند رفت. نیکلاس زوله و ماریو گوتسه در آستانه این دیدار همراه با بیرهوف که در غیاب یواخیم لوو حاضر بود، در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرده اند.

ماریو گوتسه درباره شرایط خودش و بازی برابر انگلیس گفت:

“احساس خوبی دارم. 100% آماده هستم و می خواهم همین روال را ادامه دهم و بازی کنم. این موضوع مهم ترین چیز برای من است. پست من در تیم ملی؟ من در پست های زیادی می توانم بازی کنم. به عنوان وینگر راست، در پست 10 یا 8 هم می توانم بازی کنم اما پست مورد علاقه من وسط است (هافبک وسط) جایی که در تیم ملی جوانان هم در آن جا بازی می کردم. فکر می کنم این پست بهترین جا برای من در زمین است.
 

 نیکلاس زوله نیز درباره بازی و شرایط خودش صحبت کرد:

“من هرگز در ومبلی بازی نکردم. ومبلی ورزشگاه بزرک و عالی در دنیا است. بازی کردن در آن جا جالب خواهد بود. انگلیس بازیکنان سطح بالایی را در اختیار دارد. بازی برابر آن ها سخت خواهد بود. با وجود اینکه آن ها هری کین را در این بازی در اختیار ندارند اما هنوز هم بازیکنان خوبی مانند جیمی واردی را در خط حمله در اختیار دارند.
 

 او ادامه داد:

“یواخیم لوو مربی عالی و ویژه ای است. بازیکنان ما همواره به دنبال این هستند که به تیم ملی راه پیدا کنند در تیم ملی همیشه یک فضای عالی وجود دارد که فکر می کنم به دلیل مربی است که داریم.
 

 زوله درباره گلزنی گوتزه در فینال جام جهانی 2014 برابر آرژانتین نیز گفت:

“من آن گل را تماشا کردم البته به عنوان یک تماشاگر در آن زمان، بازی را می دیدم هنگامی که گوتسه در آن فینال گلزنی کرد، نزدیک بود از خوشحالی دیوانه شوم (با خنده)!
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد