وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نگاهی به فعالیت های صالح حمیدزیچ به عنوان مدیر ورزشی در بایرن مونیخ

صالح حمیدزیچ مدتی پیش جانشین ماتیاس سامر در پست مدیر ورزشی تیم بایرن مونیخ شد. بیلد نگاهی داشته به فعالیت و طرز کار های او در مدت نه چندان طولانی که در پست مدیر ورزشی بایرن مونیخ فعالیت داشته است. 

 

1- سعی، کوشش و تعصب در کار:

او زود به سر کار می آید و دیر هم به خانه بر می گردد. صالح حمیدزیچ به مدتی طولانی در روز کار می کند. او قصد دارد با روشی جدید استعداد های جوان را پیدا کند. جذب اندرسون 16 ساله سوئدی یکی از ویژگی های این کار اوست. او همچنین می خواهد به زودی دکتر مناسبی را برای جایگزینی دکتر براون پیدا کند.

2- رابطه با هر دو رئیس باشگاه (رومنیگه و هونس):

او با هر دو رئیس یعنی اولی هونس 65 ساله و رومنیگه 62 ساله کار می کند و اقتدار خاصی در کارش وجود دارد. او در تلاش است رابطه این دو مدیر که سال هاست با هم کمی خراب شده است را درست کند و آن ها را آشتی دهد. صالح حمیدزیچ تا حدودی هم موفق شده است این کار را انجام دهد.

3- خبر های مهم را او می دهد:

به نظر خبر اخراج دکتر براون را او داده است یا شاید خود او، دکتر براون را از کار برکنار کرده باشد! او پس از شکست 3-0 در برابر پاری سن ژرمن، خبر اخراج کارلو آنچلوتی از بایرن مونیخ را به این سرمربی ایتالیایی اطلاع داد.

4- تمرکز روی بایرن مونیخ و حمایت کامل از سوی رومنیگه:

او می گوید کاری به برنامه های تلویزیونی که قبلا در آن ها کار کرده است ندارد و تمام تمرکزش روی بایرن مونیخ است رومنیگه نیز حرف های او را تایید می کند.

صحبت های او در این باره چنین است:

“من فقط روی بایرن مونیخ تمرکز می کنم و در اینجا کار می کنم، پشت در های بسته! اعتراف می کنم که در ابتدا که اینجا کارم را شروع کردم شرایط مناسبی وجود نداشت!
 

نتیجه گیری:

صالح حمیدزیچ در حال حاضر بهتر از اوایل فعالیتش، کار می کند. پس از جدا شدن کارلو آنچلوتی او توانست کمی با آرامش بیشتر کار کند. ممکن است او ابتدا کمی مشکل پیدا کرده باشد اما با وجود دو معلم خوب (رومنیگه و هونس) در کنار خودش، می تواند با شرایط هماهنگ شود. حسن صالح حمیدزیچ بسیار بلند پروزانه فکر می کند!

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد