وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتیوس:پولیشیچ گزینه‌ای مناسب برای جانشینی روبن است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به نظر کاپیتان اسبق آلمان و بایرن، وینگر بورسیادورتموند جانشینی مناسب برای آرین روبن است. 

 

بایرنی‌ها از مدت‌ها قبل در تلاش هستند تا بلکه جانشین شایسته‌ای برای آرین روبن، وینگر راست خود بیابند.

این ستاره هلندی سال‌ها است که برای باواریایی‌ها توپ می‌زند و اکنون با ۳۴ سال سن پا به سن گذاشته و احتمال خروج از جمع سرخ‌پوشان را دارد.

مسئولان تیم پرافتخار آلمانی از ۲، ۳ سال قبل همواره تلاش کردند تا بلکه جانشینی که بتواند جای خالی وی را پرکند، برای آینده بیابند.

در این مورد لوتار ماتیوس، کاپیتان پیشین تیم مونیخی و آلمان ستاره جوان و آمریکایی دورتموندی‌ها را بازیکنی مناسب برای پرکردن جای روبن می‌داند.

دوئل شب گذشته در زیگنال ایدوناپارک که با برد ۳ بر یک تیم مونیخی به اتمام رسید، فرصتی برای ابراز نظر پیشکسوت ژرمن‌ها بود.

ماتیوس که اکنون به عنوان تحلیل‌گر شبکه اسکای کار می‌کند، تحت ثاثیر بازی ستاره ۱۹ ساله آمریکایی اظهارداشت:اگر بایرن مونیخ روزی به فکر انتخاب جانشین برای روبن و حتی ریبری باشد،به نظرم باید به سراغ پولیشیچ برود.

او ادامه داد:او تنها ۱۹ سال سن دارد و از کیفیت بازی برتری برخوردار است.با شور و هیجانی که در بازی‌اش است، همینطور سرعت و تکنیک بالا، قابلیت انجام بازی در سطح بالا را دارد.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 14 آبان 1396 ساعت 18:05

پولیشیچ بازیکن خوب وجنگنده ای هست امیدوارم زودجذبش کنند وگرنه انگلیسی ها زودمیخرنش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد