وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تلاش بایرن مونیخ برای جذب الکسیس سانچز در ژانویه

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سانچز ممکن است در ژانویه راهی بایرن مونیخ شود. 

 

ESPN مدعی شده است بایرن مونیخ قصد دارد در ژانویه برای جذب الکسیس سانچز وارد عمل شود. بایرن مونیخ در تابستان هم به دنبال جذب این ستاره شیلیایی بود ولی در نهایت انتقال وی به لندن به دلیل مبلغ درخواستی آرسنال به ثمر ننشست و این بازیکن به منچسترسیتی هم ملحق نشد. منچسترسیتی در تابستان چند پیشنهاد برای جذب سانچز ارائه کرد که آخرین آن ۶۰ میلیون پوند ارزش داشت و آرسنال با فروش سانچز موافقت کرده بود ولی ناکامی در جذب لمار، موجب شد ونگر با خروج سانچز مخالفت کند.

حالا بایرن مونیخ که به دنبال افزایش گزینه های هجومی خود است قصد دارد با ارائه پیشنهادی در ژانویه برای جذب این ستاره ۲۸ ساله وارد عمل شود. لواندوفسکی اخیراً در توضیح دلیل مصدومیت خود عنوان کرده بود حجم زیاد بازی ها موجب مشکلاتی برای وی شده است. حسن صالیحمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن مونیخ نیز در مصاحبه اخیر خود عنوان کرده بود که بایرن مونیخ گزینه های جانشین را زیر نظر دارد.

سانچز تا پایان فصل با آرسنال قرارداد دارد. طبق قانون، سانچز می تواند از ژانویه با تیم های خارج از انگلیس وارد مذاکره شود و تابستان آینده با قراردادی آزاد به تیم دیگری منتقل شود. اما به نظر می رسد بایرن مونیخ قصد دارد در ژانویه دست به کار شود.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
FC BAY جمعه 12 آبان 1396 ساعت 10:48

اگر تو ژانویه مشتری خاصی نداشته باشه به نفعه آرسناله که بدش به بایرن چون تو تابستون هیچی دسته باشگاه رو نمیگیره و سانچز بلند میشه میره و فقط میگه خداحافظ و به ریش باشگاه میخنده.
البته بعید نیست واسه خود شیرینی بذاره تا تابستون که مفتی بپره تو بغل پپ یا اونای امری
بایرن هم بهتره خیلی ولخرجی نکنه و رقمه نجومی بابتش نده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد