وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتیاس سامر: بایرن مونیخ همچنان جای پیشرفت دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماتیاس سامر از بازی بایرن مونیخ و لایپزیک در جام حذفی می گوید. 

 

سامر اعتقاد دارد بایرن مونیخ هنوز جای پیشرفت کردن دارد.

به گزارش اشپورت آینس، روز چهار شنبه (3 آبان) تیم های بایرن مونیخ و لایپزیک از سری مسابقات جام حذفی آلمان به مصاف هم رفتند که تیم بایرن مونیخ موفق شد در ضربات پنالتی تیم لایپزیک را شکست دهد. یکی از مهم ترین اتفاقات بازی، اخراج کیتا بازیکن لایپزیک در دقیقه 54 بازی به دلیل خطا روی لواندوفسکی و دریافت کارت زرد دوم از سوی داور بود.

ماتیاس سامر، مدیر ورزشی سابق بایرن مونیخ که در حال حاضر به عنوان یک کارشناس تلویزیونی مشغول به کار است درباره بازی بایرن مونیخ و لایپزیک در مصاحبه ای با یورو اسپورت گفت:

“من می خواهم فقط به تجزیه و تحیل بازی بعدا از کارت قرمزی که کیتا گرفت بپردازم. نگاه کنید بعد از آن اتفاق، جریان بازی به کلی تغییر کرد. بایرن مونیخ تیم بزرگی است اما به نظر من همچنان جای پیشرفت دارد به عنوان مثال در برگشت هایشان به دفاع، نزدیک بودن به یک دیگر ( ایجاد فضا) و داشتن اعتماد به نفس به خصوص در خط میانی. به نظر من رسیدن به این پیشرفت ها دور نیستند. فکر می کنم آن ها بازیکنان ذخیره خوبی را برای انجام این کار ها در اختیار دارند و پتانسیل پیشرفت بیشتری دارند.
 

شایان ذکر است این دو تیم امروز (شنبه) نیز باری دیگر و بعد از گذشت سه روز این بار از سری مسابقات هفته دهم بوندس لیگا در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف هم خواهند رفت.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد